دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » اوپل صد و بیست و پنجمین سالگرد تولید خود را جشن گرفت
اوپل صد و بیست و پنجمین سالگرد تولید خود را جشن گرفت

اوپل صد و بیست و پنجمین سالگرد تولید خود را جشن گرفت

۱۴۰۲-۱۱-۲۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه

سال 2024 سال بسیار ویژه ای در زمینه تحرک الکتریکی برای غول خودروسازی آلمانی اوپل است.

به گزارش مجله ماشین، امسال برای اولین بار در تاریخ این برند، یک نسخه تمام برقی از هر مدل عرضه می‌شود. اوپل مستقر در روسلهایم نیز به دلیل پایه‌گذاری جابجایی نوآورانه و آینده‌گرا در ۱۲۵ سال پیش برجسته است.

در سال ۱۸۹۹، پس از اینکه ویلهلم اوپل، پسر بنیانگذار شرکت آدام اوپل، قراردادی را برای خرید “Anhaltische Motorwagenfabrik” (کارخانه خودروسازی موتور) از فردریش لوتزمن امضا کرد که نشان دهنده آغاز تولید خودرو بود و قبلاً یک تولید کننده موفق چرخ خیاطی بود. اوپل شهامت ورود به حوزه کاملاً جدیدی را برای شرکت داشت.

اوپل صد و بیست و پنجمین سالگرد تولید خود را جشن گرفت

ماجراجویی تولید اوپل

در ۱۲۵ سال، بیش از ۷۵ میلیون وسیله نقلیه از تمام تاسیسات تولید اوپل در اروپا به جاده ها آمد. امروزه نسل جدید اوپل آسترا که یکی از پرفروش ترین مدل هاست نیز در شهر روسلشیم تولید می شود.

در حالی که اوپل، که آینده را هدایت می کند، صد و بیست و پنجمین سالگرد تولید خودرو را جشن می گیرد، فناوری های پیشرفته، واحد قدرت الکتریکی و پیشرانه بدون آلایندگی را با مدل نوآورانه و جمع و جور آسترا گرد هم می آورد. بنابراین، امروز، مانند هر دوره، مدل‌های اوپل با پیشرفته‌ترین فناوری از خط تولید در روسلشم به جاده‌ها می‌آیند.

فلوریان هوتل، مدیر عامل اوپل، درباره صد و بیست و پنجمین سالگرد آن اظهار داشت: درست مانند اوپل ۱۲۵ سال پیش، ما اکنون در آغاز عصر جدیدی هستیم. در آن زمان، این شرکت قدم به عصر خودرو گذاشت و به یک پیشگام تبدیل شد. امروز اوپل حمل و نقل فردی بدون آلایندگی و مناسب برای استفاده روزانه را ارائه می دهد. ما به این میراث افتخار می کنیم و به همین دلیل است که ۱۲۵ سالگی را جشن خواهیم گرفت.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×