شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » آستون مارتین ونتیج ۲۰۲۵ با ۶۶۵ اسب بخار قدرت معرفی شد
آستون مارتین ونتیج 2025

آستون مارتین ونتیج ۲۰۲۵ با ۶۶۵ اسب بخار قدرت معرفی شد

۱۴۰۲-۱۱-۲۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه 8

این خودرو پس از 6 سال حضور در بازار، فیس لیفت را پشت سر گذاشته و تغییرات مکانیکی بزرگی را نیز تجربه کرده است.

به گزارش مجله ماشین، استون مارتین ۷۴ سال است که مدل ونتیج را تولید می کند. نسل فعلی خودروی GT دو در از سال ۲۰۱۸ در خط تولید قرار گرفته است.

مشخصات فنی آستون مارتین ونتیج ۲۰۲۵

موتور ۴ لیتری V8 که توسط مرسدس تولید شده است، اکنون ۶۶۵ اسب بخار قدرت یعنی ۱۵۵ اسب بخار بیشتر از قبل تولید می‌کند. آستون مارتین ونتیج ۲۰۲۵ با میل بادامک جدید و تقویت‌شده، توربوهای بزرگتر و تغییرات نرم‌افزاری و همچنین بهبود در سیستم‌های روان‌کاری و خنک‌کننده، تغییرات طراحی مورد نیاز خود را نیز دریافت می‌کند.

به لطف بهبود عملکرد، ونتیج تجدید شده در ۳.۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن ۳۲۵ کیلومتر در ساعت است. بر اساس بیانیه استون مارتین، تغییرات عمده ای در زیرساخت آستون مارتین ونتیج ۲۰۲۵ ، یعنی در قسمت هایی که با چشم غیرمسلح نمی توانیم ببینیم، وجود دارد. با تغییر موقعیت بازوهای پیوند جلو، این شرکت از پیوندهای سبک تر و قوی تری استفاده کرد که باعث می شود خودرو احساس کنترل و دوام بیشتری داشته باشد.

آستون مارتین ونتیج 2025
آستون مارتین ونتیج ۲۰۲۵

ویزگی‌های آستون مارتین ونتیج ۲۰۲۵

علاوه بر بهبود مجموعه تعلیق تطبیقی ​​امضا شده توسط Bilstein، بسیاری از تغییرات جزئی دیگر نیز وجود دارد که استحکام شاسی را افزایش می دهد. طبق ادعای سازنده بریتانیایی، نمی توان در عرض چند دقیقه پس از پشت فرمان متوجه تفاوت آن با مدل قدیمی نشد.

صنعت خودروسازی امروزی بر سیستم های نرم افزاری متکی است. از جنبه مثبت این روند، که این برند نیز از آن پیروی می کند، حالت های رانندگی که سبک وسیله نقلیه را تغییر می دهند و تنظیمات کنترل کشش توسعه یافته برای سناریوهای مختلف ارائه می شوند.

اگرچه نسل جدیدی به حساب نمی آید، اما Vantage که بدنه وسیع تر، قدرت بیشتر و زیرساخت محکم تری دارد، در سه ماهه دوم سال با مشتریان روبرو خواهد شد. اگرچه هنوز لیست قیمت اعلام نشده است اما بدیهی است در هفته های آینده با قیمت های رسمی مواجه خواهیم شد.

گالری تصاویر آستون مارتین ونتیج ۲۰۲۵ 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×