پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » مرسدس w15 ایی پرفورمنس رونمایی شد
مرسدس w15 ایی پرفورمنس

مرسدس w15 ایی پرفورمنس رونمایی شد

۱۴۰۲-۱۱-۲۸ زمان مطالعه: 1 دقیقه 4

تیم فرمول یک مرسدس آ‌ام‌گ پتروناس، w15 ایی پرفورمنس را به عنوان خودرویی که در مسابقات فرمول یک فصل 2024 شرکت خواهد کرد، معرفی کرد.

به گزارش مجله ماشین، فقط ۱۵ روز تا اولین مسابقه فرمول یک ۲۰۲۴ که در بحرین برگزار میشود باقی مانده است.

توتو وولف، مدیر تیم و مدیرعامل تیم فرمول یک مرسدس آ‌ام‌گ پتروناس؛ بیان کرد: در این ورزش چیزی به نام معجزه وجود ندارد. ما آگاه هستیم که برای رقابت در خط مقدم باید از کوهی بالا بریم، اما ما جاه طلب و مصمم هستیم. از زمانی که این مسیر جدید را ترسیم کردیم، به خوبی پیشرفت کرده‌ایم. ما چند مورد در لیست اولویت‌های خود برای خودروی جدید داشتیم. به زودی خواهیم دید که آیا اقداماتی را که در نظر داشتیم مثب بوده است یا خیر.

مرسدس w15 ایی پرفورمنس
نمای جلو مرسدس w15 ایی پرفورمنس

جیمز آلیسون، مدیر فنی تیم فرمول یک مرسدس آ‌ام‌گ پتروناس؛ اظهار داشت: طراحی هر خودرویی یک فرآیند طولانی و چند مرحله ای است. روند ما به سال گذشته باز می گردد. یک ماشین جدید تیم را قادر می سازد تا تغییرات عمده ای را که در طول فصل امکان پذیر نبود، ایجاد کند.

وی ادامه داد: این تغییرات شامل شاسی جدید و بدنه گیربکس جدید است. مثل همیشه، وقتی صحبت از آیرودینامیک می شود، تمرکز روی کارایی بود. جستجو برای دستیابی به نیروی رو به پایین بیشتر با اصطکاک کمتر و انتقال آن به مسیر به گونه ای ادامه یافت که عملکرد سیستم تعلیق و لاستیک ها را تکمیل کند.

مرسدس w15 ایی پرفورمنس
نمای جانبی مرسدس w15 ایی پرفورمنس

وی افزود: ما توجه زیادی به بهبود اکسل عقب خودروی قبلی داشتیم. سخت کار کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر دو محور، به خصوص محور عقب، بهتر تایر را در مقایسه با W14 کنترل می کنند. همچنین پیشرفت هایی از جمله DRS انجام دادیم. عوامل تمایز واقعی در زیر خودرو قرار دارند. بسیاری از عملکرد در خودروهای فعلی به نحوه تعامل زمین با جاده بستگی دارد. بنابراین کارایی یک ماشین بستگی به عملکرد آیرودینامیکی زمین دارد. ما فکر می کنیم زمستان خوبی را پشت سر گذاشته ایم، اما F1 گام بزرگی است.فقط زمان نشان می دهد که ما به چه چیزی دست یافته ایم. ما روی بهترین استفاده از ماشین جدیدمان تمرکز کرده ایم. با این حال، قوانین هنوز جدید هستند، فرصت ها فراوان هستند و ما داریم در مورد روند مسابقه توسعه پیش رو هیجان زده هستم.

مرسدس w15 ایی پرفورمنس
نمای عقب مرسدس w15 ایی پرفورمنس

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×