جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کفش بسکتبال پورشه و پوما
کفش بسکتبال پورشه و پوما

کفش بسکتبال پورشه و پوما

۱۴۰۲-۱۱-۲۹ زمان مطالعه: 1 دقیقه

پوما و پورشه سابقه طولانی در تولید مدل‌های کفش ورزشی دارند. حال این دو برند اولین کفش بسکتبال خود را به مشتریان ارائه کردند.

به گزارش مجله ماشین، اولین عضو سری مدل LaMelo Ball MB.03 نام دارد. این کفش ورزشی، سومین مدل با امضای شارلوت هورنت، از طرح رنگ زرد و مشکی با الهام از پورشه ۹۳۰ توربو تشکیل شده است. همچنین لوگوی پورشه روی پاشنه آن قرار دارد.

کفش دوم با نام All-Pro Nitro نیز دارای پالت رنگی MB.03 است. این مدل که آرم پورشه توربو را بر روی پاشنه خود دارد، به شما امکان می دهد با سرعت توربو حرکت کنید! همچنین این کفش اولین کفش بسکتبال پورشه نیست. سازنده اشتوتگارتی که در سال ۲۰۲۱ دوباره با پوما همکاری کرد، طرحی ویژه برای مدل Clyde All-Pro آماده کرد.

اولین مدل های امضا شده با مارک آدیداس کوبی برایانت دارای طراحی الهام گرفته از نسل اول آئودی TT بودند، اما برند آئودی را نداشتند. چهاردهمین کفش امضای مایکل جردن نیز دارای جزئیات الهام گرفته از فراری بود، اما لوگوی مشابهی نداشت.

از سوی دیگر، پوما طیف وسیعی از محصولات با مجوز از BMW M، Mercedes-AMG و فراری دارد. مدل های جدید امضا شده توسط پورشه برچسب قیمتی معادل ۱۳۵ دلار برای MB.03 و ۱۴۰ دلار برای All-Pro Nitro خواهند داشت. علاوه بر این، بسیاری از مدل‌های دیگر، از هودی گرفته تا ژاکت‌هایی با آرم پورشه، در این لیست‌ها قرار دارند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×