دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » حادثه در خط تولید خودرو یک کشته بر جای گذاشت
حادثه در خط تولید خودرو یک کشته بر جای گذاشت

حادثه در خط تولید خودرو یک کشته بر جای گذاشت

۱۴۰۲-۱۲-۰۱ زمان مطالعه: 1 دقیقه

حادثه وحشتناکی در کارخانه اصلی سوبارو در ژاپن رخ داده است.

به گزارش مجله ماشین، بر اساس اخبار رسیده از منابع ژاپنی، یک کارمند باتجربه ۳۵ ساله بر اثر سانحه در حین کار در خط تولید جان خود را از دست داد. سوبارو تصمیم گرفت تولید خود را در هر سه کارخانه که در آن Forester و Crosstrek تولید می کند متوقف کند.

جزئیات این تصادف کاملاً ترسناک است. این حادثه در تاسیسات یاجیما رخ داد، جایی که مدل های زیادی در آن تولید می شود. کارمندی که از جرثقیل طراحی شده برای حمل قالب های ۲۵ تنی استفاده می کرد، بر اثر سقوط یکی از قالب های متصل به جرثقیل جان باخت.

روزنامه محلی Nikkei، با نیروهای پلیس صحبت کرد و مرگ این کارمند را تایید کرد. سوبارو فعلا در مورد این موضوع اظهار نظری نکرده است.

تاسیسات Yajima که در آن حادثه رخ داد مدل هایی مانند Impreza، Outback، Crosstrek و Forester را تولید می کند. یکی از دیگر تاسیسات بسته شده در ژاپن، تولید BRZ و Impreza بود، در حالی که دیگری تولید WRX و Levorg بود.

این سازنده که هنوز بیانیه رسمی به منابع محلی نداده است، در مورد زمان شروع مجدد تولید اعلامی نکرده است. انتظار می رود این برند ژاپنی در روزهای آینده با بیانیه ای رسمی به تمامی سوالات پاسخ دهد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.67

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×