چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کوپرا بورن ۲۰۲۵ با ۳۲۶ اسب‌بخار قدرت عرضه می‌شود
کوپرا بورن 2025

کوپرا بورن ۲۰۲۵ با ۳۲۶ اسب‌بخار قدرت عرضه می‌شود

۱۴۰۲-۱۲-۰۲ زمان مطالعه: 1 دقیقه 10

کوپرا بورن 2025 که اولین خودروی برقی این برند به حساب می‌آید معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، تیم کوپرا که در سال ۲۰۱۸ سئات را ترک کرد، اولین خودروی برقی خود را معرفی کرد. کوپرا بورن، برادر تهاجمی فولکس واگن ID.2، اکنون با نسخه VZ به مشتریان عرضه می شود. این خودرو که نام آن برگرفته از کلمه “veloz” به معنای سرعت در اسپانیایی است، به ۳۲۶ اسب بخار قدرت می رسد.

مشخصات فنی کوپرا بورن ۲۰۲۵

کوپرا بورن ۲۰۲۵ با تولید ۲۰۴ اسب بخار به عنوان استاندارد و ۲۳۱ اسب بخار به لطف بسته e-Boost، تمام قدرت افزایش یافته ۸۵ اسب بخاری خود را به چرخ های عقب منتقل می کند، همچنین این وسیله نقلیه ۲۳۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این خودروی الکتریکی کوچک که قدرت آن روی کاغذ افزایش یافته است، می تواند در ۵.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

کوپرا بورن 2025
نمای عقب کوپرا بورن ۲۰۲۵

کوپرا بورن ۲۰۲۵ که حداکثر سرعتش ۴۰ کیلومتر در ساعت افزایش یافته است، اکنون می تواند به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برسد، اما آنچه Cupra به مدل VZ اضافه کرده به موتور قدرتمندتر ختم نمی شود. با شروع با چرخ های ۲۰ اینچی با طراحی ویژه، Born می تواند در مجموع ۵۷۰ کیلومتر را با افزایش ظرفیت باتری خود به ۷۹ کیلووات ساعت بپیماید. فرمان تنظیم دقیق تری دارد و پدال ترمز پاسخگوتر است.

طراحی کوپرا بورن ۲۰۲۵

از نظر طراحی، می توانید مدل VZ را در رنگ سبز جنگلی که در بالا مشاهده می کنید یا در رنگ استانداردتر Midnight Black خریداری کنید. وقتی به کابین نگاه می کنیم صندلی های اسپرتی وجود دارد که در مدل های پایین تر ندیده ایم اما در مدل های دیگر VZ نیز از آن ها استفاده شده است.

سیستم چند رسانه ای از صفحه نمایشی استفاده می کند که ۰.۹ اینچ به ۱۲.۹ اینچ افزایش یافته است، همچنین مخصوص این نسخه. تنظیمات تهویه مطبوع و صدا که کاربران مدام از آن شکایت دارند، بالاخره دارای نور پس زمینه هستند.

گالری تصاویر کوپرا بورن ۲۰۲۵

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×