جمعه , ۱۸ مهر ۱۴۰۴
برابوس راکت 1000

معرفی برابوس راکت ۱۰۰۰

1402-12-03 زمان مطالعه: 1 دقیقه 19

برابوس به یک مرسدس AMG GT 63 S E  پرفورمنس، اسپویلر، ورودی‌های هوای بزرگ‌شده، کیت تعلیق پایین‌تر و یک دیفیوزر عظیم اضافه کرده است و نام این وسیله نقلیه را راکت 1000 گذاشته است.

به گزارش مجله ماشین، این خودرو که تنها ۲۵ دستگاه از آن تولید خواهد شد، دارای قیمت ۵۳۵۵۰۰ یورو می باشد. در این مطلب نگاهی دقیق‌تر به این شاهکار آلمانی با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار می اندازیم.

مشخصات فنی برابوس راکت ۱۰۰۰

واحد قدرت PHEV اکنون به ۱۰۰۰ اسب بخار رسیده است. موتور ۴.۴ لیتری توئین توربو V8 به تنهایی ۷۹۶ اسب بخار قدرت تولید می کند، در حالی که موتور الکتریکی ۲۰۴ اسب بخار قدرت تولید می کند. همچنین گشتاور برابوس راکت ۱۰۰۰، ۱۸۲۰ نیوتن متر است و این خودرو دارای محدودیت گشتاور الکترونیکی ۱۶۲۰ نیوتن متر است.

برابوس راکت 1000
نمای جلو برابوس راکت ۱۰۰۰ مشکی

این پیشرانه متشکل از یک جعبه دنده ۹ سرعته و سیستم +4Matic است که نیرویی را که ما از مدل کلاسیک می شناسیم به دیفرانسیل الکترونیکی منتقل می کند. برابوس چند پیشرفت جزئی را اعمال کرده است تا انتقال را سریعتر و بادوام تر کند. اگرچه سیستم تعلیق بادی استاندارد است، خودرو ۲ سانتی‌متر کاهش یافته است و دیسک‌های ترمز سرامیکی کربنی ۴۲۰ میلی‌متری در جلو و ۳۸۰ میلی‌متر در عقب نصب شده‌اند.

مشخصات برابوس راکت ۱۰۰۰

برابوس راکت ۱۰۰۰ که دارای چرخ های ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب است، می تواند در ۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این هیولا که برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۹.۷ ثانیه طول می کشد، در ۲۳.۹ ثانیه به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد. با این حال، حداکثر سرعت خودرو مانند مدل استاندارد به ۳۱۶ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

میانگین مصرف سوخت این خودرو ۹.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و ۱۳.۹ کیلووات ساعت در ۱۰۰ کیلومتر است. اگر فقط از موتور الکتریکی استفاده کنید، برد ۱۳ کیلومتر خواهید داشت.

گالیر تصاویر برابوس راکت ۱۰۰۰

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.80

تعداد دیدگاه‌ها: ۱

  1. احمدی

    من این هیولارو سال گذشته در مراسمی در شهر برلین دیدم از نزدیک ازش چندین عکس هم گرفتم اون بارابوس ۱۰۰۰ درسته همین بود اما رینگ هاش مدل دیگه بود رنگشم سفیدبود اما سفیدش انگاری کمی بهش طوسی روشن قاطی زده بودن سفیدش با رنگ سفیدی که ما در ایران بروی پژوها میزنند فرق داشت گویی نوعی لعاب سرامیک براق پاچیده بودن اونقدر این ماشین با ابوهت بود لحطه ای پراید خودمونو بیاد اوردم تازه معنی کشورهای جهان سومی رو فهمیدم انگار در صنعت خودروسازی ما همیشه ۳قرن از المان عقب تریم و این یک حقیقته چه خوشمون بیلد چه نیاد. جالب اینکه ۲سال دیگه همین برابوس ۱۰۰۰ روهم دیگه از رده خارج و قدیمی بحساب میارن تا ۲سال دیگه ۲۰ مدل بنز جدید تحویل بشریت میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×