پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی برابوس راکت ۱۰۰۰
برابوس راکت 1000

معرفی برابوس راکت ۱۰۰۰

۱۴۰۲-۱۲-۰۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه 19

برابوس به یک مرسدس AMG GT 63 S E  پرفورمنس، اسپویلر، ورودی‌های هوای بزرگ‌شده، کیت تعلیق پایین‌تر و یک دیفیوزر عظیم اضافه کرده است و نام این وسیله نقلیه را راکت 1000 گذاشته است.

به گزارش مجله ماشین، این خودرو که تنها ۲۵ دستگاه از آن تولید خواهد شد، دارای قیمت ۵۳۵۵۰۰ یورو می باشد. در این مطلب نگاهی دقیق‌تر به این شاهکار آلمانی با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار می اندازیم.

مشخصات فنی برابوس راکت ۱۰۰۰

واحد قدرت PHEV اکنون به ۱۰۰۰ اسب بخار رسیده است. موتور ۴.۴ لیتری توئین توربو V8 به تنهایی ۷۹۶ اسب بخار قدرت تولید می کند، در حالی که موتور الکتریکی ۲۰۴ اسب بخار قدرت تولید می کند. همچنین گشتاور برابوس راکت ۱۰۰۰، ۱۸۲۰ نیوتن متر است و این خودرو دارای محدودیت گشتاور الکترونیکی ۱۶۲۰ نیوتن متر است.

برابوس راکت 1000
نمای جلو برابوس راکت ۱۰۰۰ مشکی

این پیشرانه متشکل از یک جعبه دنده ۹ سرعته و سیستم +۴Matic است که نیرویی را که ما از مدل کلاسیک می شناسیم به دیفرانسیل الکترونیکی منتقل می کند. برابوس چند پیشرفت جزئی را اعمال کرده است تا انتقال را سریعتر و بادوام تر کند. اگرچه سیستم تعلیق بادی استاندارد است، خودرو ۲ سانتی‌متر کاهش یافته است و دیسک‌های ترمز سرامیکی کربنی ۴۲۰ میلی‌متری در جلو و ۳۸۰ میلی‌متر در عقب نصب شده‌اند.

مشخصات برابوس راکت ۱۰۰۰

برابوس راکت ۱۰۰۰ که دارای چرخ های ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب است، می تواند در ۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این هیولا که برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۹.۷ ثانیه طول می کشد، در ۲۳.۹ ثانیه به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد. با این حال، حداکثر سرعت خودرو مانند مدل استاندارد به ۳۱۶ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

میانگین مصرف سوخت این خودرو ۹.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و ۱۳.۹ کیلووات ساعت در ۱۰۰ کیلومتر است. اگر فقط از موتور الکتریکی استفاده کنید، برد ۱۳ کیلومتر خواهید داشت.

گالیر تصاویر برابوس راکت ۱۰۰۰

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.67

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×