یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بی‌وای‌دی تانگ ۲۰۲۴ معرفی شد
بی‌وای‌دی تانگ 2024

بی‌وای‌دی تانگ ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۱۲-۰۸ زمان مطالعه: 1 دقیقه 14

شاسی بلند 7 سرنشین بی‌وای‌دی تانگ 2024 که به بسته باتری Blade با ظرفیت 108.8 کیلووات ساعت مجهز شده است، نوید برد 530 کیلومتر را می دهد.

به گزارش مجله ماشین، اگرچه بی‌وای‌دی تانگ مدلی نیست که ما آن را بشناسیم، اما از اواخر سال ۲۰۲۲ در اروپا فروخته شده است. حال پس از دو سال، بی‌وای‌دی تانگ ۲۰۲۴ با سپر آیرودینامیک‌تر و فناوری‌های جدید آمده است. قرار است این مدل در سه ماهه دوم سال وارد بازار اروپا شود.

طراحی بی‌وای‌دی تانگ ۲۰۲۴

بی‌وای‌دی تانگ ۲۰۲۴ با زبان طراحی جدید خود، متمایز شده است. تایرهای این خودرو ۲۱ اینچ اندازه دارد و دارای رینگ هایی است که جریان هوا را کنترل می کند. طراحی جلوپنجره کمی قدیمی است و در عقب چراغ های جدید را مشاهده می‌کنیم.

بی‌وای‌دی تانگ 2024
نمای عقب بی‌وای‌دی تانگ ۲۰۲۴

از نظر ابعاد، تانگ با طول نزدیک به ۵ متر پیشرو بخش خود است. طول آن که ۴.۹۷ متر اندازه‌گیری شده است، فضای بار مفیدی را هم هنگام استفاده از ردیف سوم صندلی‌ها و هم در حالت خواباندن صندلی‌ها فراهم می‌کند.

فضای داخل بی‌وای‌دی تانگ ۲۰۲۴

صندلی‌های چرمی ناپا در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای و در فضای کابین انتخابگر نور محیط با ۳۱ گزینه ارائه می‌شوند.

بی‌وای‌دی تانگ 2024
کابین بی‌وای‌دی تانگ ۲۰۲۴

یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی جدید جایگزین صفحه نمایش چندرسانه ای ۱۲.۸ اینچی قبلی در مرکز کابین شده و سیستم صوتی Dynaudio با ۱۲ بلندگو به صورت استاندارد ارائه می شود.

مشخصات بی‌وای‌دی تانگ ۲۰۲۴

یکی از ویژگی های مهم تانگ، فناوری باتری جدید آن به نام «BYD Blade» است که حاوی کبالت، نیکل و منگنز نیست. بسته باتری جدید با ظرفیت ۱۰۸.۸ کیلووات ساعت از فناوری LFP (لیتیوم آهن فسفات) استفاده می کند که مدیریت حرارتی و چگالی توان موفق تری را ارائه می دهد.

این باتری جدید ۵۱۷ اسب بخار قدرت تولید می کند و اگرچه با تمرکز بر روی دیفرانسیل جلو به منظور افزایش راندمان کار می کند، اما دارای زیرساختی است که در صورت نیاز، چهار چرخ محرک را ارائه می دهد. این خودرو که به طور استاندارد به پمپ حرارتی مجهز است، طبق داده های WLTP، مسافت ۵۳۰ کیلومتری را نوید می دهد.

با ارائه شارژ DC تا ۱۷۰ کیلو وات، این مدل می تواند از ۳۰٪ تا ۸۰٪ در ۳۰ دقیقه شارژ شود. Tang که با ۱۱ کیلووات در زیرساخت AC شارژ می شود، دارای ویژگی V2L (شارژ خودرو) نیز می باشد.

گالری تصاویر بی‌وای‌دی تانگ ۲۰۲۴

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×