یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » دنزا N7 مدل ۲۰۲۴ مخصوص بازار اروپا معرفی شد
دنزا N7 مدل 2024

دنزا N7 مدل ۲۰۲۴ مخصوص بازار اروپا معرفی شد

۱۴۰۲-۱۲-۰۸ زمان مطالعه: 1 دقیقه 6

محصولات برند دنزا که با مشارکت BYD و مرسدس بنز تأسیس شده‌اند، برای ورود به اروپا آماده می شوند.

به گزارش مجله ماشین، مدلی با نام N7 که پیش از این برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای به نمایش درآمده بود، در نمایشگاه خودروی ژنو با کاربران اروپایی دیدار کرد.

این مدل که از معماری ePlatform 3.0 BYD استفاده می کند، می تواند با گزینه های دیفرانسیل جلو یا AWD خریداری شود.

طراحی بیرونی دنزا N7 مدل ۲۰۲۴

دنزا N7 مدل ۲۰۲۴ از زبان طراحی این برند به نام «π-MOTION» استفاده می کند. دنزا این زبان طراحی را اینگونه توضیح می دهد که “به تمام خواسته های کاربر پاسخ می دهد.” بنابراین اگر بپرسید، این به چه معناست؟ شما می توانید N7 را با دو طرح مختلف جلو خریداری کنید.

دنزا N7 مدل 2024
نمای عقب دنزا N7 مدل ۲۰۲۴

 

دنزا N7 مدل ۲۰۲۴که ۴.۸۶ متر طول دارد، دارای فاصله بین دو محور ۲.۹۴ متر است. ارتفاع ۱.۶ متری مدل ۱.۹ متری نیز قابل توجه است. کاربران می توانند از چمدان جلویی به همراه کیف های خود با ارتفاع ۵۰ سانتی متر استفاده کنند.

کابین و فناوری دنزا N7 مدل ۲۰۲۴

بیایید بگوییم که مانند سایر مدل‌های چینی، دنزا N7 به فناوری های زیادی مجهز است. این مدل که دارای سقف شیشه‌ای پانوراما غول پیکر است، راحتی را با روکش چرم ناپا در اولویت قرار می دهد. ۶ صفحه نمایش مختلف در کابین وجود دارد.

چشمگیرترین در میان این صفحه نمایش ها، البته صفحه نمایش ۱۳.۷ اینچی چند رسانه ای و پانل ابزار دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی است. این مدل که از پردازنده‌های کوالکام برای سیستم اطلاعات سرگرمی استفاده می‌کند، در سال‌های آینده به نرم‌افزار Hongmeng که توسط هواوی توسعه داده شده است، مجهز خواهد شد.

مشخصات فنی دنزا N7 مدل ۲۰۲۴

در حال حاضر جزئیات فنی دنزا N7 که وارد اروپا می شود فاش نشده است. دنزا اعلام کرد، این مدل ۵۷۰ کیلومتر برد خواهد داشت و شارژ آن بین ۳۰ تا ۸۰ درصد به ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

گالری تصاویر دنزا N7 مدل ۲۰۲۴

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×