سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ام‌جی۳ در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شد / هیبریدی اقتصادی
ام‌جی3

ام‌جی۳ در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شد / هیبریدی اقتصادی

۱۴۰۲-۱۲-۰۹ زمان مطالعه: 1 دقیقه 11

در روز اول که مدل های جدید زیادی معرفی شدند، یکی از نام هایی که با آن برخورد کردیم MG بود.

به گزارش مجله ماشین، ام جی از نسخه جدید مدل خود با نام MG3 رونمایی کرده است.

ام‌جی۳ که از سال ۲۰۱۱ تولید شده است، در نسل جدید خود با مسیر جدید این برند همراه خواهد بود. مدل جدید با طول تقریبی ۴.۱۱ متر نیز با نصب هیبریدی خود جلب توجه می کند.

یکی دیگر از ویژگی های بارز MG3 حجم چمدان آن تا ۲۹۸ لیتر است. این خودرو مستقیماً با نام هایی مانند رنو کلیو، تویوتا یاریس، هوندا جاز و اوپل کورسا رقابت خواهد کرد.

مشخصات فنی ام‌جی۳

ام‌جی۳ اولین مدل این برند خواهد بود که از تنظیماتی که “Hybrid+” نامیده می شود استفاده می کند. موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی با یک استارت-ژنراتور برقی جفت می شود. این تنظیمات باعث می شود تا کل قدرت خروجی MG3 به ۱۹۴ اسب بخار برسد. بر اساس اطلاعات MG، این مدل قادر خواهد بود تنها در ۸ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

ام‌جی3
نمای عقب ام‌جی۳

تنظیمات هیبریدی را در حال حاضر فقط می توان با یک گیربکس ۳ سرعته اتوماتیک جفت کرد. ام جی همچنین اعلام کرد که در آینده یک گیربکس دستی نیز به این لیست اضافه خواهد شد. همچنین توجه داشته باشیم که این مدل در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۴.۴ لیتر سوخت مصرف می کند.

نسخه کاملا بنزینی این مدل نیز در روزهای آینده به خانواده اضافه خواهد شد.

فضای داخل ام‌جی۳

در داخل کابین، یک صفحه ابزار دیجیتال ۷ اینچی و یک سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۰.۲۵ اینچی از ما استقبال می کنند. انتظار داریم این مدل که از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند، برای فروش در کشورمان عرضه شود.

قیمت ام‌جی۳

MG می خواست ام‌جی۳ تا حد امکان کاربردی و اقتصادی باشد، همچنین سعی کرد تجربه رانندگی را برجسته کند. قیمت این مدل که درست زیر MG4 قرار می گیرد، در مرزهای اروپا حدود ۲۳۰۰۰ یورو پیش بینی می شود.

گالری تصاویر ام‌جی۳

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.67

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×