شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فیات پاندا در انواع سگمنت تولید خواهد شد
فیات پاندا

فیات پاندا در انواع سگمنت تولید خواهد شد

۱۴۰۲-۱۲-۰۹ زمان مطالعه: 1 دقیقه 10

فیات دکمه بازگشت به روزهای اوج گذشته خود را فشار داده است و در همین راستا اعلام کرده است که فیات پاندا در انواع سگمنت تولید خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، الیور فرانسوا، مدیرعامل فیات؛ تصاویری از نسل جدید پاندا را به اشتراک گذاشت. پاندا که از بدو تولد تا به حال یک خودروی شهری بوده است، با نسل جدید خود همه تصورات را تغییر می دهد و درانواع کلاس خودرو تولید خواهد شد.

سازنده ایتالیایی نام این مدل را «مگا پاندا» گذاشته است. این مدل که در ماه جولای و همزمان با جشن ۱۲۵ سالگی فیات به طور رسمی معرفی می شود، دارای نسخه های احتراق داخلی و تمام الکتریکی خواهد بود. البته ماجراجویی پاندا به این محدود نمی شود. فیات می خواهد این مدل رقیب مستقیم داچیا داستر باشد.

نسخه بعدی “کوپه” پاندا، Fastback است. انتظار می‌رود این مدل که مشتق شده از نسخه شاسی‌بلند با سقف شیب‌دارتر است، به‌ویژه در آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا توجه‌ها را به خود جلب کند.

نسخه کمپر پاندا نیز طراحی شده است. با استفاده از تایرهای All-Terrain، این کانسپت شبیه یک مینی ون ارتقا یافته به نظر می رسد. با این حال، نمی توان گفت که روح پاندا ۴×۴ که همه ما بسیار دوستش داریم در هسته این مدل نهفته است.

پس از معرفی پاندا جدید، به نظر می رسد ابتدا نسخه SUV آن عرضه شود. زمان نشان خواهد داد که آیا مدل های دیگر وارد تولید خواهند شد یا خیر.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×