سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مک لارن آرتورا اسپایدر ۲۰۲۴ با ۷۰۰ اسب بخار قدرت معرفی شد
مک لارن آرتورا اسپایدر 2024

مک لارن آرتورا اسپایدر ۲۰۲۴ با ۷۰۰ اسب بخار قدرت معرفی شد

۱۴۰۲-۱۲-۱۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه 15

مک لارن آرتورا اسپایدر 2024 دارای حداکثر سرعت 330 کیلومتر در ساعت است.

به گزارش مجله ماشین، مک لارن که در تحویل ابرخودروی هیبریدی خود با مشکلات زیادی روبرو بود، پس از پشت سر گذاشتن مشکلات محدوده مدل خود را با نسخه کانورتیبل غنی می‌کند. مک لارن آرتورا اسپایدر تفاوت های جزئی در طراحی نسبت به نسخه کوپه دارد و پیشرفت های مکانیکی نیز در مدل سال ۲۰۲۴ اعمال شده است.

موتور هیبریدی ۳ لیتری V6  بیست اسب بخار بیشتر از قبل تولید می کند و به ۷۰۰ اسب بخار می رسد. بازوهای پشتیبانی موتور قوی تر از قبل هستند و به لطف پیشرفت های صورت گرفته در گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، تعویض دنده ها ۲۵ درصد سریعتر انجام می شود.

با تکمیل شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت تنها در ۳ ثانیه، آرتورا در ۸.۴ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد و می تواند مسافت ۴۰۰ متری را در ۱۰.۸ ثانیه طی کند که ۰.۱ ثانیه بیشتر از کوپه است. با وجود افزایش وزن ۶۲ کیلوگرمی، نسخه اسپایدر نیز دارای حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت است. برای یک خودروی دیفرانسیل عقب، این داده ها کاملاً چشمگیر هستند.

آرتورا اسپایدر که دارای باتری قابل استفاده ۷.۴ کیلووات ساعت است، می تواند ۳۴ کیلومتر را در حالت برقی طی کند، همچنین آرتورا مجموعاً ۱۵۶۰ کیلوگرم وزن دارد.

مک لارن آرتورا اسپایدر ۲۰۲۴ دارای قیمت اولیه ۲۷۳۸۰۰ دلار است.

گالری تصاویر مک لارن آرتورا اسپایدر ۲۰۲۴

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.50

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×