شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » اشکودا اپیک رونمایی شد
اشکودا اپیک

اشکودا اپیک رونمایی شد

۱۴۰۲-۱۲-۲۶ زمان مطالعه: 1 دقیقه 13

شاسی بلند برقی جدید اشکودا اپیک، اولین نماینده زبان طراحی جدید این برند خواهد بود.

به گزارش مجله ماشین، اولین تصاویر از شاسی بلند کوچک جدید اشکودا منتشر شد. این مدل کانسپت، اپیک نام دارد. نسخه تولیدی آن در سال ۲۰۲۵ همراه ما خواهد بود.

به نظر می رسد اشکودا با اپیک از روند طراحی «مینیمالیستی» در صنعت خودرو پیروی کند. اپیک اولین نماینده زبان طراحی جدید این برند خواهد بود. بیایید نگاهی دقیق تر به اپیک بیندازیم.

اول از همه با یادآوری این نکته شروع می کنیم که عکس های پیش روی ما فقط یک کار طراحی هستند. بنابراین نسخه تولیدی اپیک می تواند بسیار متفاوت از این نسخه به نظر برسد. حالا که این را گفتیم، می‌توانیم به اطلاعاتی که داریم برویم.

اشکودا اپیک
نمای عقب اشکودا اپیک

طراحی اشکودا اپیک

اپیک مانند Skoda Fabia دارای طول ۴.۱ متر خواهد بود. اپیک که دارای طراحی چهره جدیدی است که اشکودا آن را “Tech-Deck” می نامد. مجموعه چراغ های جلوی جدید به شکل «T» از جمله جزئیات قابل توجه در بخش جلویی ساده شده است. در نیمرخ می توان دید که این مدل با وجود جثه کوچک ظاهری عضلانی دارد.

در عقب، با چراغ ترمزهایی به شکل “T” از ما استقبال می شود. طراحی جدید استاپ نیز راه را برای ساده سازی در عقب هموار کرده است. نام تجاری در این بخش دارای نور پس زمینه خواهد بود.

اشکودا اپیک
کابین اشکودا اپیک

فضای داخلی اشکودا اپیک

فضای داخلی اشکودا اپیک، انقلاب مینیمالیست را تجربه خواهد کرد که در طراحی بیرونی رخ داده است. در کابین اولین چیزی که جلب توجه می کند صفحه ابزار دیجیتال است که به میزان قابل توجهی کوچک شده است. درست در کنار این طراحی که شبیه صفحه نمایش Atto3 است، یک صفحه چند رسانه ای غول پیکر وجود خواهد داشت. به نظر می رسد طراحی فرمان دو پره در مدل های جدید اشکودا به حیات خود ادامه دهد. با این حال، آرم معمول اشکودا با نام تجاری جایگزین شده است.

مشخصات فنی اشکودا اپیک

متاسفانه جزئیات فنی اشکودا اپیک در بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته نشد. با این حال، ما می دانیم که این مدل از طریق پلت فرم MEB Entry توسعه خواهد یافت. این امر اپیک را با فولکس واگن ID.2 و Cupra Raval “پسر عمو” می کند.

قیمت اشکودا اپیک

قیمت اشکودا اپیک که فقط با گزینه‌های الکتریکی در دسترس خواهد بود در محدوده ۲۵۰۰۰ یورو است.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×