جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » سوزوکی ویتارا ۲۰۲۴ فیس لیفت شده
سوزوکی ویتارا 2024

سوزوکی ویتارا ۲۰۲۴ فیس لیفت شده

۱۴۰۳-۰۱-۱۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه 4

سوزوکی بالاخره این شاسی بلند جمع و جور را که از سال 2015 وارد بازار شده بود، فیس لیفت کرد.

به گزارش مجله ماشین، این SUV که تقریباً ۱۰ سال است در بازار حضور دارد، با وجود اینکه یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این برند بود، از زمان خود عقب ماند. در نهایت، ویتارا به روز شده تغییرات بزرگی به خصوص در قسمت جلویی ایجاد می کند. جلوپنجره رادیاتور لاکی پیانو و چراغ های جلوی مخروطی شکل پویاتر از قبل به نظر می رسند.

فضای داخل سوزوکی ویتارا ۲۰۲۴

فضای داخلی ویتارا جدید دارای محفظه های ذخیره سازی زیادی است، اما تا حد زیادی شبیه مدل فعلی است. یک سانروف پانوراما به عنوان یک گزینه ارائه می شود. در مرکز سیستم چند رسانه ای یک صفحه نمایش لمسی جدید ۹ اینچی قرار دارد. این سیستم همچنین از ادغام تلفن هوشمند بی سیم و سیمی از طریق Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می کند.

سوزوکی ویتارا 2024

ویز‌گی‌های سوزوکی ویتارا ۲۰۲۴

به عنوان بخشی از تغییرات، پنج عملکرد کلیدی ایمنی نیز به روز شده است. دستیار ترمز فعال جدید با پشتیبانی از سنسور دوگانه، محدوده تشخیص گسترده تری را در مقایسه با نسخه قبلی خود ارائه می دهد و بنابراین می تواند اشیاء را زودتر تشخیص دهد. این سیستم می تواند سایر وسایل نقلیه، موتورسیکلت ها، دوچرخه سواران و عابران پیاده را حتی اگر مستقیماً در جلوی وسیله نقلیه نباشند یا به صورت مورب نزدیک شوند، ببیند. به این ترتیب می توان از تصادفاتی که هنگام انحراف به چپ در تقاطع ها رخ می دهد جلوگیری کرد.

دوربینی که وجود دارد، چشم ها و صورت راننده را زیر نظر دارد و در صورت تشخیص علائم خستگی یا حواس پرتی در راننده، صدای هشدار و پیام هشداری را روی صفحه کیلومتر منتشر می کند. با استفاده از رادار موج میلی متری و دوربین تک چشمی، کروز کنترل تطبیقی ​​نیز به “تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی” متصل می شود تا به راننده کمک کند تا از محدودیت های سرعت پیروی کند. سیستم هشدار خروج از خط به راننده کمک می کند تا وسیله نقلیه را با خیال راحت در مرکز خط نگه دارد. اگر علامت گذاری خطوط مشخص نباشد، سیستم از اطلاعات خط خودروی جلویی استفاده می کند.

سوزوکی ویتارا 2024

مشخصات فنی سوزوکی ویتارا ۲۰۲۴

ویتارا فیس لیفت شده از یک موتور ۱.۵ DUALJET با یک سیستم هیبریدی کامل با راندمان بالا استفاده می کند. موتور بنزینی ۴ سیلندر ۷۵ کیلووات ۱۰۲ اسب بخار برای کارایی بیشتر با تزریق دوگانه کار می کند و توسط یک موتور الکتریکی ۲۴ کیلووات (۳۲ اسب بخار) پشتیبانی می شود که می تواند به طور موقت ویتارا را به طور مستقل تامین کند. مجموع خروجی سیستم ۸۵ کیلو وات (۱۱۵ اسب بخار) اعلام شده است.

سوزوکی ویتارا 2024

مدل SUV به صورت اختیاری با موتور ۱.۴ لیتری توربو بنزینی با ظرفیت ۹۵ کیلووات (۱۲۹ اسب بخار) ارائه می شود و این موتور با سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی و گیربکس دستی شش سرعته ترکیب شده است. هر دو نوع موتور را می توان به صورت اختیاری با سیستم چهار چرخ متحرک خریداری کرد.

انتظار می رود سوزوکی ویتارا اصلاح شده در تابستان ۲۰۲۴ جای خود را در نمایندگی‌ها باز کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.67

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×