سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » خودروهای الکتریکی جذاب هوندا فقط برای چین
خودروهای الکتریکی جذاب هوندا فقط برای چین

خودروهای الکتریکی جذاب هوندا فقط برای چین

۱۴۰۳-۰۱-۲۹ زمان مطالعه: 1 دقیقه 4

هوندا در نمایشگاه بین المللی خودروی پکن در این ماه، سری جدیدی از خودروهای برقی با نام Ye را معرفی خواهد کرد.

به گزارش مجله ماشین، این خودروهای جدید به مجموعه موجود خودروهای برقی سری e:N هوندا که قبلا در چین به فروش می رسد، اضافه می شوند و فروش آن‌ها قبل از پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

دو مدل اولی که به بازار عرضه خواهند شد، Ye P7 و Ye S7 هستند. هر دو مدل روی پلتفرم جدیدی از خودروهای برقی ساخته شده اند که در دو نوع تک موتوره دیفرانسیل عقب و دو موتوره چهارچرخ محرک ارائه می شوند.

هوندا Ye P7
هوندا Ye P7
هوندا Ye S7
هوندا Ye S7

هوندا می گوید که مدل های دیفرانسیل عقب را برای “ارائه هندلینگ اسپرت و تیز” تنظیم کرده است، در حالی که نسخه های چهارچرخ محرک را به سمت “توان بالا و هندلینگ بسیار پاسخگو” هدایت می کند.

تصاویر این دو خودروی برقی را تنها از چند زاویه نشان می دهند، در حالی که هر دو دارای سایه هایی شبیه به هم هستند. با این حال، هر دو نمای جلوی متمایزی دارند، به طوری که طراحی S7 کمی اسپرت‌تر از همتای خود به نظر می‌رسد.

هوندا Ye GT
هوندا Ye GT

این برند همچنین برنامه‌هایی برای عرضه مدل‌های تولیدی آینده براساس کانسپت Ye GT دارد. GT دارای نمایه ای شبیه به کوپه است، به نظر می رسد یک S7 فشرده باشد با دماغه ای تیزتر، چراغ های جلوی براق تر، بدون روکش و نمایه ای پهن و پایین. هوندا اطلاعات زیادی در مورد مشخصات GT ارائه نمی دهد، اما گفته است که این خودروی برقی را برای “ارائه بهترین تجربه رانندگی” طراحی کرده است. همچنین اولین خودروی هوندا خواهد بود که دارای یک صفحه نمایش بزرگ برای سرنشین صندلی جلو است.

هوندا می‌گوید Ye P7 و Ye S7 قبل از پایان سال جاری به فروش خواهند رسید. مدل های تولیدی بر اساس کانسپت Ye GT تا پایان سال ۲۰۲۵ وارد نمایندگی های چین خواهند شد. این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۷، ۱۰ خودروی برقی جدید را در بازار چین معرفی کند که ۶ مدل از آنها مدل‌های جدید سری Ye خواهند بود. جدیدترین سری خودروهای برقی هوندا بخشی از برنامه این خودروساز برای تبدیل خط تولید خود به خودروهای کاملا برقی در چین تا سال ۲۰۳۵ است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×