شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رولز-رویس اسپکتر اسکیپیزم اولین سدان الکتریکی این برند
رولز-رویس اسپکتر اسکیپیزم

رولز-رویس اسپکتر اسکیپیزم اولین سدان الکتریکی این برند

۱۴۰۳-۰۲-۰۴ زمان مطالعه: 2 دقیقه 11

رولز-رویس اسپکتر اسکیپیزم، اولین سدان الکتریکی این برند افسانه‌ای، با الهام از مناطق گرمسیری آمریکای جنوبی، تجسمی از هنر، لوکس و ظرافت بی‌نظیر است.

به گزارش مجله ماشین، رنگ‌آمیزی جسورانه رولز-رویس اسپکتر “اسکیپیزم”، یادآور مناطق گرمسیری آمریکای جنوبی است؛ جایی که الهام‌بخش طراحی این خودروی بی‌نظیر بوده است. بدنه‌ی دو رنگ با پوشش بیرونی از رنگ قرمز جشنواره‌ی “لانتانا” خودنمایی می‌کند. این رنگ، اشاره به گل‌های سرخ پررنگ لانتانا دارد که شکوفه‌های درخشان آن، آورنده‌ی خوشبختی تلقی می‌شوند. بخش بالایی بدنه و خطوط آن، با رنگ خاکستری تِمپست ملایم‌تر تزئین شده‌اند. چرخ‌های ۲۳ اینچی هفت پره با پولیش جزئی، دارای مراکز رنگ‌آمیزی شده به رنگ قرمز لانتانا هستند که با قسمت بالایی بدنه هماهنگی کامل دارد. تزئینات خارجی این شاهکار با مجسمه‌ی “روح وجد” (Spirit of Ecstasy) با نورپردازی ملایم تکمیل می‌شود.

درون کابین شاهد فضایی لوکس و خیره‌کننده با روکش چرمی به رنگ‌های خاکستری سلبی، ارغوانی ابریشمی و “سانست” (غروب) هستیم. رنگ “سانست” همچنین برای نوار دوزی صندلی‌ها، دوخت متضاد و نشان‌های پشتی سرنشینان انتخاب شده است. سقف با طرح ستاره‌ای مزین شده است. این طرح با استفاده از ۹۶۰ “ستاره” فیبر نوری به رنگ “سانست” و هشت “ستاره دنباله‌دار” سفید که با ۱۹۲ چراغ فیبر نوری ساخته شده‌اند، جلوه‌ای رویایی به فضای داخلی بخشیده است. روکش “آیوس ابسیدین” تا بخش پره‌های فرمان ارغوانی ابریشمی امتداد یافته و با صفحه کیلومترشمار بنفش‌رنگ، هماهنگی خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌کند.

جدول مشخصات رولز-رویس اسپکتر اسکیپیزم

ویژگیتوضیحات
نام مدلرولز-رویس اسپکتر اسکیپیزم
نوع خودروسدان لوکس تمام الکتریکی
مبداءانگلستان
طراحاستفان تومپکینسون
الهاممناطق گرمسیری آمریکای جنوبی
رنگ بدنهدو رنگ: قرمز جشنواره‌ی “لانتانا” و خاکستری تِمپست
جزئیات بدنهخطوط بدنه با رنگ خاکستری تِمپست، چرخ‌های ۲۳ اینچی هفت پره با مراکز رنگ‌آمیزی شده به رنگ قرمز لانتانا، مجسمه‌ی “روح وجد” (Spirit of Ecstasy) با نورپردازی ملایم
رنگ داخلیخاکستری سلبی، ارغوانی ابریشمی و “سانست” (غروب)
جزئیات داخلیسقف با طرح ستاره‌ای (۹۶۰ “ستاره” فیبر نوری به رنگ “سانست” و ۸ “ستاره دنباله‌دار” سفید)، روکش “آیوس ابسیدین” برای پره‌های فرمان، صفحه کیلومترشمار بنفش‌رنگ
مشخصات فنی(اطلاعات رسمی منتشر نشده است، انتظار می‌رود مشابه مدل استاندارد Spectre باشد)
موتوراحتمالا دو موتور الکتریکی
قدرتاحتمالا ۵۷۷ اسب بخار
گشتاوراحتمالا ۶۶۴ نیوتن‌متر
برداحتمالا ۵۲۰ کیلومتر
شتاب صفر تا صداحتمالا زیر ۵ ثانیه
حداکثر سرعتمحدود شده به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت

گالری تصاویر رولز-رویس اسپکتر اسکیپیزم

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.50

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×