جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کابوسی به ارزش ۱.۳ میلیون دلار: تصادف مک لارن سنا
کابوسی به ارزش 1.3 میلیون دلار: تصادف مک لارن سنا

کابوسی به ارزش ۱.۳ میلیون دلار: تصادف مک لارن سنا

۱۴۰۳-۰۲-۱۱ زمان مطالعه: 1 دقیقه

راننده این مک لارن سنا هنگام خودنمایی برای دوربین، کنترل خودرو را از دست داد و باعث تصادفی شد که به نظر می‌رسد بسیار گران تمام خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، به‌رخ کشیدن برای دوربین در حالی که پشت فرمان یک ابرخودرو نشسته‌اید، هرگز ایده خوبی نیست. راننده این مک لارن سنا با ۷۸۹ اسب بخار قدرت، پس از از دست دادن کنترل در خیابان عمومی کالیفرنیا، به سختی متوجه این موضوع شد. او با یک ساختمان برخورد کرد و خسارت جدی به بار آورد.

ویدئویی که صبح زود دوشنبه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، سنا را در حال حرکت در بولوار ونتورا در منطقه وودلند هیلز لس‌آنجلس، کالیفرنیا نشان می‌دهد، قبل از اینکه برای جمعیتی که در وسط خیابان ایستاده‌اند، یک دور کامل بزند. سپس سنا به سمت پایین جاده حرکت می‌کند و قبل از اینکه کنترل خود را از دست داده و با پیاده‌رو مقابل یک نمایندگی لکسوس برخورد کند، منحرف می‌شود.

این ویدیو که در ردیت منتشر شده، به صحنه تصادف بعد از وقوع حادثه می‌پردازد و صحنه جالبی نیست. قسمت جلوی خودرو به نمای بیرونی نمایندگی برخورد کرده و کمی به یک تویوتا کمری که بیرون پارک شده بود، تکیه داده است. کل قسمت جلویی خودرو به سمت داخل هل داده شده است، در سمت سرنشین باز است و چرخ جلو سمت راست به عقب و بیرون رانده شده است.

مشخص نیست چه کسی در زمان تصادف راننده این سنا بوده است. طبق گفته اسلت‌دیمون۹۹، کاربر ردیت و منتشرکننده ویدیو، ادموند «موندی» بارسگیان پشت فرمان بوده است. بارسگیان، یک یوتیوبر، در اوایل سال ۲۰۲۳ به خاطر نابود کردن هامر برقی خود پس از تنها ۹ مایل رانندگی، در فضای مجازی به شهرت رسید.

در ویدیویی که چهار روز پیش در کانال بارسگیان منتشر شد، او را در حال تحویل گرفتن خودرویی که به نظر می‌رسد همین سنا است، در حال رانندگی سریع در جاده‌های عمومی و توصیف آن به عنوان «واقعا ترسناک و سریع» دیده می‌شود. عکس‌هایی از این خودرو نیز اخیراً روز یکشنبه در استوری اینستاگرام او مشاهده شده است.

با توجه به ارزش این سنا، بعید به نظر می‌رسد که شرکت بیمه آن را کلا از رده خارج کند. اما به طور قطع، تعمیر این خودرو به خصوص اگر به مونوکوک فیبر کربنی آن آسیب وارد شده باشد، ارزان نخواهد بود. امیدواریم هر کسی که دفعه بعد این مک لارن را رانندگی می‌کند، با آن بهتر از فرد قبلی رفتار کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×