پنجشنبه , ۴ مرداد ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ایوکو در ترانسپوتک ۲۰۲۴: رونمایی از مدل های جدید و خدمات نوآورانه
ایوکو در ترانسپوتک 2024

ایوکو در ترانسپوتک ۲۰۲۴: رونمایی از مدل های جدید و خدمات نوآورانه

۱۴۰۳-۰۲-۲۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه

ایوکو، برند ایتالیایی سازنده خودروهای تجاری، در نمایشگاه ترانسپوتک لجستیک 2024 که در میلان برگزار شد، حضور پررنگی داشت.

به گزارش مجله ماشین، این شرکت در غرفه خود ۱۴ مدل از جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشت و همچنین از خدمات نوآورانه‌ای که در ماه‌های آینده ارائه خواهد کرد، رونمایی کرد.

ایوکو در ترانسپوتک ۲۰۲۴ از جدیدترین مدل‌های خود در سال ۲۰۲۴ رونمایی کرد. این مدل‌ها شامل:

دیلی جدید: کوچکترین ون ایوکو که با قابلیت‌های بارگیری عالی، در نسخه‌های دیزلی (سازگار با HVO)، گاز طبیعی (CNG و LNG) و برقی عرضه می‌شود.

یوروکارگو جدید: کامیون سایز متوسط ​​ایوکو که برای سال ۲۰۲۴ با ابزار دیجیتال جدید، سیستم‌های ADAS پیشرفته، خدمات متصل کارآمدتر و پیشرانه‌ای که مصرف سوخت را تا ۵ درصد کاهش می‌دهد، به‌روز شده است.

S-Way جدید: کامیون سنگین ایوکو که اکنون با موتور جدید XCursor 13 (همچنین با گاز طبیعی تا ۵۰۰ اسب بخار و ۲۲۰۰ نیوتن متر گشتاور) و همچنین با آیرودینامیک بهبود یافته و سیستم ناوبری GPS پیش‌بینی‌کننده عرضه می‌شود. این پیشرفت‌ها تا ۱۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف سوخت را به همراه دارند.

ایوکو در ترانسپوتک 2024
ایوکو در ترانسپوتک ۲۰۲۴

ماسیمیلیانو پری، مدیرعامل ایوکو ایتالیا، در نمایشگاه میلان گفت: ما مفتخریم که در این دوره جدید ترانسپوتک لجستیک، که رویدادی استراتژیک برای تکامل صنعت ما است، حضور داریم. این نمایشگاه فرصتی ایده‌آل برای عرضه کل مجموعه جدید ایوکو در بازار ایتالیا است. این نسل جدید از خودروهای سبک، متوسط ​​و سنگین به طور کامل به‌روز شده‌اند و بر نیازهای مشتریان ما تمرکز دارند.

یکی از جدیدترین ابتکارات ایوکو، نسخه جدید “باشگاه وفاداری رانندگان ایوکو” است.

این برنامه که در سال گذشته برای اولین بار راه‌اندازی شد، با هدف تشویق رانندگان کامیون‌های سنگین به رانندگی ایمن، کم‌مصرف و پایدار طراحی شده است.

ایوکو در ترانسپوتک 2024
ایوکو در ترانسپوتک ۲۰۲۴

در اولین سال فعالیت این برنامه، بیش از ۴۰۰۰ راننده از ۱۸۶۰ شرکت در چهار کشور اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و آلمان در آن شرکت داشتند و بیش از ۶۸ میلیون کیلومتر را با مصرف سوخت کم و انتشار آلایندگی پایین طی کردند.

نسخه دوم این برنامه که با همان فرمت قبلی اجرا خواهد شد، شامل رومانی نیز می‌شود.

ایوکو در ترانسپوتک لجستیک از برنامه جدید “Certified Pre-Owned” خود نیز رونمایی کرد.

ایوکو در ترانسپوتک 2024
ایوکو در ترانسپوتک ۲۰۲۴

این برنامه که تکاملی از برنامه “Used Plus” است که در سال ۱۹۹۵ راه‌اندازی شده بود، برای “تسریع نوسازی ناوگان” طراحی شده است.

در این برنامه، ایوکو خودروهای تجاری را که در تمام جزئیات، از تعمیر و نگهداری مکانیکی تا ظاهر، به طور کامل بررسی شده‌اند، ارائه می‌دهد.

ایوکو در ترانسپوتک 2024
ایوکو در ترانسپوتک ۲۰۲۴

برنامه Certified Pre-Owned شامل گارانتی تمدید شده‌ای است که در سراسر اروپا تا ۳۶ ماه اعتبار دارد و می‌توان از آن در بیش از ۲۰۰۰ مرکز خدمات در سراسر قاره استفاده کرد.

این برنامه همچنین شامل خدمات مرکز تماس ۲۴/۷ است که در صورت نیاز به رانندگان پشتیبانی سریع و کارآمد ارائه می‌دهد.

ایوکو در ترانسپوتک 2024
ایوکو در ترانسپوتک ۲۰۲۴

ایوکو با ارائه مدل‌های جدید و خدمات نوآورانه، به دنبال تقویت موقعیت خود در بازار خودروهای تجاری در ایتالیا و سایر نقاط جهان است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×