جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵ / اولین کراس‌اوور لوکس تویوتا
تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵

تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵ / اولین کراس‌اوور لوکس تویوتا

۱۴۰۳-۰۳-۱۹ زمان مطالعه: 3 دقیقه 16

تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵ اولین خودروی این شرکت در کلاس کراس اوورهای لوکس است که تلفیقی از استایل خیره کننده و عملکردی کاربردی را به ارمغان می آورد.

به گزارش مجله ماشین، این خودرو با خطوط سیال بدنه، کابین جادار و لوکس و رنگ‌های متنوع و شیک، محصولی بی‌نقص است که توجه همگان را به خود جلب می‌کند.

کراون سینیا در دو مدل XLE و Limited عرضه می‌شود و از یک موتور تمام هیبریدی و سیستم انتقال قدرت الکترونیکی چهار چرخ متحرک (AWD) بهره می‌برد.

این خودرو با مصرف سوخت ترکیبی ۸.۱ لیتر در صد کیلومتر و قدرت خروجی ترکیبی ۲۴۰ اسب بخار، استانداردی جدید را برای کراس اوورهای مدرن تعریف می‌کند.

طراحی ظریف

طراحی براق کراون سینیا با خط سقف کشیده، جلوپنجره مشبک تک رنگ و گلگیرهای پهن جلو و عقب، ظاهری پویا به آن بخشیده است.

در داخل، کابین جادار آن با ترکیب رنگ‌های منحصر به فرد، تزئینات با روکش برنزی و صندلی‌های چرمی استاندارد، حس لوکس بودن را القا می‌کند.

تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵ همچنین به طور استاندارد از صفحه کیلومتر دیجیتال، دکمه‌های کنترل به سبک پیانو و جدیدترین سیستم چندرسانه‌ای تویوتا بهره می‌برد.

علاوه بر این، سیستم صوتی ۱۰ بلندگوی JBL Premium نیز به صورت سفارشی برای این خودرو قابل دسترس است که تعادل مناسبی بین تکنولوژی و سرگرمی برقرار می‌کند.

تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵
نمای عقب تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵

مزایای یک کراس اوور با سواری یک خودروی سواری

اولین تویوتا کراون سینیا از مزایای محبوب رانندگان در خودروهای کراس اوور (SUV) بهره می‌برد، که ترکیبی از سواری راحت یک خودروی سواری و قابلیت‌های یک SUV را ارائه می‌دهد.

موقعیت مرتفع صندلی راننده به سرنشینان تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵ دید خوبی نسبت به جاده می‌دهد و همچنین ورود و خروج از خودرو را آسان می‌کند.

زمانی که نیاز به حمل وسایل بیشتری باشد، فضای بار کافی در کابین وجود دارد.

با خواباندن صندلی‌های عقب (بدون در نظر گرفتن سانروف پانوراما) فضایی به حجم بیش از ۱۹۰۰ لیتر برای بار در اختیار خواهید داشت.

همچنین، این خودرو می‌تواند تا ۱۲۲۵ کیلوگرم را نیز یدک بکشد.

کراون سینیا ۲۰۲۵ ترکیبی منحصر به فرد از استایل، راحتی و عملکرد را ارائه می‌دهد.

این خودرو در دو مدل XLE و Limited عرضه می‌شود که هر دو دارای پنج رنگ قابل انتخاب هستند.

تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵
نمای جانبی تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵

رنگ‌های مشکی و طوفانی به صورت استاندارد ارائه می‌شوند و رنگ‌های عصر برنزی، قرمز خط پایان و سفید اکسیژن به عنوان رنگ‌های ویژه در دسترس هستند.

رنگ‌های داخلی نیز شامل مشکی و قهوه‌ای زین اسبی می‌شوند.

کراون سینیا همچنین در هر دو مدل خود به امکانات رفاهی عالی مجهز شده است،

از جمله صندلی‌های چرمی، فرمان چرمی گرم شونده با قابلیت تنظیم شیب و تلسکوپی و دکمه‌های کنترل، سیستم چندرسانه‌ای Toyota Audio Multimedia با صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی، دسته دنده چرمی، شیشه بالابر برقی با قابلیت بالا و پایین رفتن خودکار، درب صندوق عقب برقی با ارتفاع قابل تنظیم و پوشش محفظه بار.

چراغ‌های جلو LED با نور پایین و بالای پروژکتور به همراه قابلیت نور بالای اتوماتیک و چراغ‌های عقب LED نیز به صورت استاندارد ارائه می‌شوند.

آینه‌های جانبی برقی گرم شونده با راهنما و هشدار نقطه کور و قابلیت جمع شدن برقی به عنوان ویژگی‌های لوکس اضافی به صورت استاندارد در اختیار راننده قرار می‌گیرند.

مدل XLE

مدل XLE به سیستم هیبریدی ۲.۵ لیتری تویوتا، سیستم انتقال قدرت الکترونیکی چهار چرخ متحرک با سه حالت رانندگی قابل انتخاب، رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی، صندلی‌های جلوی برقی گرم شونده و تهویه دار، صندلی‌های ردیف عقب گرم شونده بیرونی، جدیدترین سیستم چندرسانه‌ای Toyota Audio Multimedia با صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی و سیستم صوتی ۶ بلندگو مجهز شده است.

مدل Limited

مدل Limited تمام امکانات مدل XLE را به همراه موارد زیر ارائه می‌دهد:

  • رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی به رنگ خاکستری تیره براق
  • چراغ‌های جلو LED با قابلیت تنظیم خودکار ارتفاع
  • سانروف پانوراما ثابت
  • سیستم صوتی ۱۰ بلندگوی JBL® Premium
  • آینه دید عقب دیجیتال
  • قابلیت Digital Key برای استفاده از گوشی هوشمند برای دسترسی و استارت خودرو (نیاز به اشتراک فعال Toyota Remote Connect و آزمایشی/اشتراک)
  • برف پاک کن‌های شیشه جلو با حسگر باران

علاوه بر این، یک پکیج فناوری پیشرفته نیز برای مدل Limited در دسترس است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • مانیتور نمای پانوراما
  • دستیار تغییر لاین
  • دستیار ترافیک در بزرگراه
  • هشدار برخورد از جلو
  • سیستم کمکی پارک جلو و عقب با ترمز خودکار
  • آینه‌های جانبی با چراغ‌های زیرپایی و قابلیت خم شدن به سمت پایین
تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵
تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵

کابین جادار و لوکس

تویوتا کراون سینیا با ظرفیت صندلی برای ۵ نفر، راحتی بی‌نظیری را با صندلی‌های چرمی استاندارد جلو که در سه سطح قابل تنظیم هستند، ارائه می‌دهد.

روکش چرمی با کیفیت بالا حس لوکس بودن را در کابین القا می‌کند و دوخت دوبل و نوار لبه‌دار تا قسمت پشتی صندلی ادامه دارد.

بالشتک‌های جانبی در صندلی‌های جلو سرنشینان را در آغوش می‌گیرند و صندلی‌های ردیف عقب با طراحی مدرن و حالتی شبیه به سالن پذیرایی، راحتی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورند.

در قسمت جلو، صندلی‌های راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم ۸ جهته برقی، سفری راحت را فراهم می‌کنند و صندلی راننده با حافظه، آسایش بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

تنظیمات صندلی‌های جلو شامل حرکت، شیب، تلسکوپی، تنظیم ارتفاع و پشتیبانی کمری می‌شود.

صندلی‌های ردیف عقب نیز از بالشتک‌های ضخیم و پشتیبان‌های جانبی برای راحتی بیشتر سرنشینان بهره می‌برند.

کنترل تهویه مطبوع دو منطقه‌ای نیز به صورت استاندارد ارائه می‌شود و از طریق پنل کنترلی باریک و روشن که در زیر صفحه نمایش چندرسانه‌ای و در کنار سایر عملکردهای پرکاربرد قرار دارد، قابل تنظیم است.

برای افزایش کنترل دمای داخل کابین، شیشه‌های هر دو مدل از نوع جاذب انرژی خورشیدی بالا (High Solar Energy Absorbing) هستند.

تمام مدل‌های تویوتا کراون سینیا به طور استاندارد از صفحه کیلومتر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی با قابلیت انتخاب طرح‌های مختلف بهره می‌برند.

رانندگان می‌توانند با فشار یک دکمه، بین طرح‌های مختلف نمایشگر، از جمله نشانگر سیستم هیبریدی که میزان خروجی سیستم و وضعیت بازیابی را نشان می‌دهد تا رانندگی را به روشی پایدارتر تشویق کند، یکی را انتخاب کنند.

همانطور که در سایر مدل‌های هیبریدی تویوتا استفاده می‌شود، این نمایشگر مقادیر بهینه شتاب برای رانندگی پایدار را نیز نشان می‌دهد.

تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵
تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵

مدل Limited تویوتا کراون سینیا به طور استاندارد به سانروف ثابت پانوراما مجهز شده است.

برای افزایش کارایی و حس لوکس بودن، نورپردازی LED داخلی به کابین خودرو افزوده شده است.

این نورپردازی شامل روشنایی بالای سر و زیرپایی جلو و عقب، جا لیوانی‌ها، پورت‌های USB، دستگیره‌های درب و محفظه بار می‌شود.

برای کمک به دید بهتر به بیرون، مدل Limited به طور اختیاری به مانیتور نمای پانوراما مجهز می‌شود که نمای ۳۶۰ درجه از اطراف خودرو را ارائه می‌دهد.

هر دو مدل XLE و Limited به طور استاندارد به دوربین دید عقب با خطوط راهنمای پویا و شبکه‌بندی مجهز هستند.

برای راحتی بیشتر، سیستم کلید هوشمند که در هر چهار درب کار می‌کند نیز در هر دو مدل به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

پناهگاهی در جاده

برای مشتریانی که به دنبال تجربیات ممتاز در یک خودرو هستند، جلوگیری از ورود صداهای ناخواسته از اهمیت بالایی برخوردار است.

کابین تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵ این آرامش را به طور نامحسوس فراهم می‌کند.

به جای تمرکز صرف بر “اعداد” و میزان صدای دسی بل، مهندسان تویوتا فضایی آرام را برای لذت بردن از مکالمه آسان یا شنیدن موسیقی با جزئیات بیشتر ایجاد کرده‌اند.

تویوتا کراون سینیا در کارخانه تسوتسومی در آیچی ژاپن مونتاژ می‌شود و از همان پلتفرم TNGA-K استفاده می‌کند که در زیربنای سدان کراون نیز به کار رفته است.

پلتفرم TNGA-K با استحکام بالا اولین سد دفاعی در برابر نفوذ صدا است و لرزش را از طریق فرمان، کف و ساختار خودرو مهار می‌کند.

تنظیم سیستم تعلیق در برابر ناهمواری‌های سطح جاده مقاومت می‌کند و صدای لاستیک‌ها با استفاده از عایق‌بندی‌های استراتژیک و ساختار هوشمندانه چرخ و لاستیک کاهش می‌یابد.

مهندسان همچنین به طور گسترده مسیرهای انتقال صدا را تجزیه و تحلیل کردند و فضاهای اطراف قاب درب‌ها، روزنه‌های پنجره و سیم‌کشی‌ها را برای افزایش سکوت کابین پر کردند.

حتی راکر داخلی و فایروال با چسب به هم متصل می‌شوند تا صدای نویز را به حداقل برسانند.

تویوتا کراون سینیا همچنین از شیشه‌های آکوستیک در پنجره‌های راننده و سرنشین جلو برای به حداقل رساندن صدای داخل کابین استفاده می‌کند.

عایق‌بندی و مواد آب‌بندی بدنه در سراسر ساختار، بین محفظه موتور و کابین، زیر فرش و بالای روکش سقف برای عایق‌بندی بیشتر صدا استفاده می‌شود.

مواد و محل قرارگیری آنها برای به حداقل رساندن صدا در فرکانس‌هایی که معمولاً با مکالمه تداخل دارند، بهینه شده است.

تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵
تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵

سیستم هیبریدی

تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵ به طور استاندارد به سیستم هیبریدی تویوتا (THS) مجهز شده است.

اجزای اصلی این سیستم شامل یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری DOHC، یک گیربکس هیبریدی و یک باتری نیکل-فلز هیدرید (NiMH) دو قطبی است.

تمام این سیستم‌ها با هم کار می‌کنند و از ترکیبی از موتور بنزینی و موتورهای الکتریکی برای به حرکت درآوردن چرخ‌های خودرو استفاده می‌کنند تا به تعادل مطلوب قدرت و مصرف سوخت بسته به شرایط رانندگی دست پیدا کنند.

گیربکس هیبریدی شامل چهار جزء است: دو موتور-ژنراتور الکتریکی (MG1 و MG2)؛ یک دنده سیاره‌ای واحد؛ و یک دنده کاهنده به دنده نهایی.

MG1 عمدتاً به عنوان ژنراتور عمل می‌کند و توسط موتور بنزینی به حرکت در می‌آید و به باتری هیبریدی شارژ می‌دهد.

این موتور همچنین به عنوان استارت موتور عمل می‌کند.

MG2 به تنهایی یا به همراه موتور احتراق داخلی در صورت نیاز چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد.

MG2 همچنین به عنوان ژنراتور عمل می‌کند و در هنگام حرکت آزاد یا ترمز، انرژی جنبشی را بازیابی می‌کند و آن را به شارژ الکتریکی باتری تبدیل می‌کند.

تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵
تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵

در شرایط خاص، MG2 می‌تواند در سرعت‌های پایین در حالت تمام الکتریکی (EV) به تنهایی خودرو را به حرکت در آورد.

باتری کششی نیکل-فلز هیدرید دو قطبی کراون سینیا با ولتاژ ۲۳۰.۴ و ظرفیت ۵.۰ آمپر ساعت، برق را برای استفاده موتور-ژنراتورها ذخیره می‌کند.

این باتری یک واحد جمع و جور است که به طور کامل در زیر صندلی‌های عقب قرار دارد و از هرگونه مزاحمت در فضای بار عقب جلوگیری می‌کند.

ساختار دو قطبی آن به کاهش ابعاد و وزن کلی باتری کمک می‌کند و از آنجایی که الکترودهای دو قطبی مقاومت الکتریکی داخلی را به حداقل می‌رسانند، از عملکرد بهتری برخوردار است.

موتور چهار سیلندر بنزینی ۲.۵ لیتری از زمان‌بندی متغیر سوپاپ برای استفاده از کارایی چرخه اتکینسون استفاده می‌کند.

این زمان‌بندی یک کورس فشرده‌سازی کوتاه‌تر و یک کورس قدرت طولانی‌تر را ارائه می‌دهد که منجر به مصرف سوخت عالی و آلایندگی کم می‌شود.

موتور چهار سیلندر بنزینی ۲.۵ لیتری

این موتور برای شارژ باتری به MG1 قدرت می‌دهد و در کنار MG2 به چرخ‌های جلو نیرو می‌دهد.

جفت شدن این موتور با گیربکس متغیر پیوسته الکترونیکی استاندارد (CVT) کراون سینیا، ارائه دهنده قدرت روان و بدون تعویض دنده است.

کراون سینیا همچنین به طور استاندارد با سه حالت رانندگی قابل انتخاب NORMAL، ECO و SPORT عرضه می‌شود که به راننده اجازه می‌دهد تا عملکرد سیستم انتقال قدرت را متناسب با نیاز خود تنظیم کند.

حالت SPORT پاسخ دریچه گاز را تیزتر می‌کند و تجربه رانندگی لذت‌بخش‌تری را ارائه می‌دهد.

حالت ECO منطق دریچه گاز و کنترل آب و هوا را برای بهینه‌سازی مصرف سوخت تغییر می‌دهد، در حالی که حالت NORMAL برای رانندگی روزمره ایده‌آل است.

علاوه بر این، یک حالت EV (خودروی الکتریکی) به راننده امکان می‌دهد در مسافت‌های کوتاه و با سرعت کم فقط با استفاده از نیروی الکتریکی رانندگی کند.

در مجموع، سیستم هیبریدی تویوتا به رانندگی در شهر با مصرف سوخت ترکیبی ۸.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دست می‌یابد و کراون سینیا می‌تواند در ۷.۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵
نمای عقب تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵

رانندگی فوق‌العاده با سیستم AWD استاندارد

این خودرو دارای ارتفاع از سطح زمین ۱۷ سانتی‌متر، عرض ۱۸۸ سانتی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۸۵ سانتی‌متر است که حس رانندگی محکم و شبیه به یک سدان را به ارمغان می‌آورد.

ارتفاع صندلی راننده ۶۵.۵ سانتی‌متر، دید عالی به جاده و ورود و خروج آسان از خودرو را فراهم می‌کند.

کراون سینیا به طور استاندارد به سیستم AWD الکترونیکی چهار چرخ متحرک تویوتا مجهز شده است.

سیستم AWD این خودرو از مزایای سیستم انتقال قدرت هیبریدی به طور کامل استفاده می‌کند و در عین حال یدک‌کشی تا ۱۲۲۵ کیلوگرم را نیز امکان‌پذیر می‌کند.

به جای استفاده از جعبه دنده انتقال و میل گاردان برای ارسال قدرت به چرخ‌های عقب، سیستم AWD از یک موتور الکتریکی مجزا در محور عقب (MGR) برای ارسال قدرت به چرخ‌های عقب در صورت نیاز، مانند هنگام پیچیدن یا در شرایط لغزنده استفاده می‌کند.

توزیع نیروی محرکه بین چرخ‌های جلو و عقب بین ۱۰۰:۰ تا ۲۰:۸۰ به طور دقیق کنترل می‌شود تا مصرف سوخت بهینه و عملکرد رانندگی راحت را به ارمغان بیاورد.

MGR نه تنها به چرخ‌های عقب نیرو می‌دهد، بلکه می‌تواند در شرایط ایده‌آل به طور پیشگیرانه نیرو را برای بهبود دینامیک رانندگی و عمل به عنوان ژنراتور برای شارژ باتری هیبریدی در هنگام حرکت آزاد یا ترمز ارائه دهد.

ترکیبی از مواد سبک و با استحکام بالا به استحکام خودرو کمک می‌کند، مانند ساختار قاب حلقه‌ای در عقب، ترکیبی از جوش‌های نقطه‌ای و لیزری روی بدنه و استفاده از چسب ساختاری در سراسر قاب.

تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵
تویوتا کراون سینیا ۲۰۲۵

جعبه فرمان به طور مستقیم به تیر عرضی سیستم تعلیق متصل می‌شود تا فرمان‌پذیری مستقیم و بدون نیاز به اصلاح مسیر را به ارمغان بیاورد.

پنل‌های زیر بدنه با تثبیت کننده آیرودینامیکی و بافت “پله‌ای” به کنترل جریان هوا در زیر خودرو کمک می‌کنند و سواری نرمی را به ارمغان می‌آورند.

سیستم تعلیق تویوتا کراون سینیا از نوع مک‌فرسون در جلو و تعلیق چند اتصالی در عقب است.

مهندسان تویوتا بر روی کاهش لرزش‌های احساس شده توسط راننده و سرنشینان تمرکز کرده‌اند و سیستم تعلیق کراون سینیا را به کمک فنرهای ضربه‌ای با سوپاپ متغیر، بوش‌های تعلیق نرم و یک دمپر دینامیکی در سیستم تعلیق جلو مجهز کرده‌اند.

فنرهای مارپیچی با روکش پلی اورتان در جلو به سواری نرم کمک می‌کنند و چسب ساختاری با میرایی بالا در بدنه و نقاط تقویت شده صندلی، لرزش‌های ایجاد شده توسط جاده را

شارژ دستگاه‌ها

تویوتا کراون سینیا راننده و سرنشینان را در هنگام شارژ دستگاه‌هایشان همراهی می‌کند.

این خودرو به طور استاندارد به دو پورت USB-A در جلو و دو پورت USB-C در کنسول مرکزی عقب مجهز شده است.

مدل Limited همچنین شامل یک پد شارژ بی‌سیم Qi در کنسول مرکزی جلو می‌شود.

سیستم‌های ایمنی پیشرفته

تویوتا کراون سینیا به طور استاندارد به مجموعه Toyota Safety Sense 2.5+ مجهز شده است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • سیستم پیش از برخورد با تشخیص عابر پیاده (PCS) با هشدار صوتی و ترمز اضطراری خودکار
  • سیستم هشدار خروج از خط (LDA) با فرمان صوتی و لرزش فرمان
  • سیستم کروز کنترل تطبیقی (ACC)
  • سیستم نوربالای خودکار (AHB)
  • سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی (RSA)
  • سیستم کمک به حفظ بین خطوط (LKAS)
  • سیستم مانیتور نقاط کور (BSM) با هشدار صوتی و هشدار در آینه جانبی
  • سیستم هشدار ترافیک عقب (RCTA) با هشدار صوتی
  • سیستم کمکی پارک (PAC) با سنسورهای جلو و عقب
  • دوربین دید عقب با خطوط راهنمای پویا

علاوه بر این، مدل Limited به طور استاندارد به سیستم‌های زیر نیز مجهز شده است:

  • مانیتور نمای پانوراما
  • دستیار تغییر لاین
  • دستیار ترافیک در بزرگراه
  • آینه دید عقب دیجیتال

این خودرو با قیمت پایه ۴۳,۵۹۰ دلار برای مدل XLE و ۴۷,۹۹۰ دلار برای مدل Limited، در تابستان ۲۰۲۴ به نمایندگی‌های تویوتا در سراسر جهان می‌رسد.

جدول مشخصات

مشخصهمدل XLEمدل Limited
موتور۴ سیلندر ۲.۵ لیتری DOHC Atkinson-cycle۴ سیلندر ۲.۵ لیتری DOHC Atkinson-cycle
قدرت۱۸۹ اسب بخار۱۸۹ اسب بخار
گشتاور۲۴۳ نیوتن متر۲۴۳ نیوتن متر
مصرف سوخت ترکیبی۸.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر۸.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت۷.۱ ثانیه۷.۱ ثانیه
سیستم انتقال قدرتCVTCVT
سیستم AWDAWD الکترونیکیAWD الکترونیکی
ظرفیت باتری۵.۰ آمپر ساعت۵.۰ آمپر ساعت
پیمایش با برقمحدودمحدود
فضای بار۱۹۰۰ لیتر (با صندلی‌های عقب خوابیده)۱۹۰۰ لیتر (با صندلی‌های عقب خوابیده)
ظرفیت یدک‌کشی۱۲۲۵ کیلوگرم۱۲۲۵ کیلوگرم
رینگ‌ها۱۹ اینچی آلیاژی۲۱ اینچی آلیاژی
صندلی‌هاچرمیچرمی با گرمکن و تهویه صندلی‌های جلو
سانروفپانوراما ثابت
سیستم صوتی۶ بلندگو۱۰ بلندگوی JBL® Premium
آینه دید عقباستاندارددیجیتال
ویژگی‌های ایمنیToyota Safety Sense 2.5+Toyota Safety Sense 2.5+، مانیتور نمای پانوراما، دستیار تغییر لاین، دستیار ترافیک در بزرگراه، آینه دید عقب دیجیتال
قیمت پایه۴۳,۵۹۰ دلار۴۷,۹۹۰ دلار

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×