یکشنبه , ۸ مهر ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ۱۰ خودروی هیبریدی برقی با بهترین برد الکتریکی در سال ۲۰۲۴
10 خودروی هیبریدی برقی با بهترین برد الکتریکی در سال 2024

۱۰ خودروی هیبریدی برقی با بهترین برد الکتریکی در سال ۲۰۲۴

۱۴۰۳-۰۳-۲۶ زمان مطالعه: 3 دقیقه

ریوس پرایم، کیا اسپورتیج و مدل‌های دیگر. این خودروهای هیبریدی شارژی بهترین برد الکتریکی را دارند.

به گزارش مجله ماشین، خودروی هیبریدی برقی شارژی (PHEV) تقریباً بهترین گزینه‌ها را از هر دو دنیا دارد: شما می‌توانید آن را در خانه شارژ کنید و با باتری داخلی، مسافتی را به‌طور کاملاً الکتریکی و بدون هیچ‌گونه انتشار گازهای آلاینده طی کنید، اما همچنان یک موتور بنزینی برای مسافت‌های طولانی‌تر دارید.

بهترین خودروهای هیبریدی شارژی سال ۲۰۲۴ برد الکتریکی زیادی ارائه می‌دهند، به این معنی که ممکن است بتوانید کل مسیر رفت و آمد خود را بدون استفاده از قطره‌ای بنزین طی کنید.

در اینجا بهترین خودروهای هیبریدی شارژی سال ۲۰۲۴ را از نظر مجموع برد الکتریکی با باتری کاملاً شارژ شده لیست کرده‌ایم.

رتبهمدل خودروبرد الکتریکی (کیلومتر)قیمت (دلار)km/L
۱تویوتا پریوس پرایم SE۷۱$۳۴,۰۷۰۵۴
۲تویوتا RAV4 پرایم۶۸$۴۵,۰۴۰۴۰
۳ولوو S60 Recharge۶۶$۵۳,۱۴۵۳۱
۴میتسوبیشی اوتلندر PHEV۶۱$۴۱,۸۴۰۲۷
۵لکسوس NX 450h Plus۶۰$۶۲,۷۹۰۳۶
۶ولوو XC60 T8 Recharge۵۶$۵۹,۳۹۵۲۷
۷کیا اسپورتیج هیبریدی شارژی۵۵$۴۰,۹۶۵۳۶
۸آلفا رومئو توناله۵۳$۴۵,۴۴۰۳۳
۹دوج هورنت هیبریدی شارژی۵۳$۴۲,۹۹۵۳۳
۱۰هیوندای توسان هیبریدی شارژی۵۳$۴۰,۱۰۰۳۴

تویوتا پریوس پرایم SE

پریوس پرایم نسخه شارژی خودروی هیبریدی افسانه‌ای تویوتاست و نسخه SE هم کارآمدترین و هم مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل پریوس پرایم است.

به لطف چرخ‌های با قطر کمتر و بسته آپشن‌های کمی متواضع‌تر، پریوس پرایم SE به شما ۴۴ مایل رانندگی الکتریکی و ۱۲۷ MPGe قابل توجه را می‌دهد، در حالی که مدل‌های XSE و XSE Premium برد الکتریکی ۳۹ مایل و ۱۱۴ MPGe را ارائه می‌دهند.

تویوتا RAV4 پرایم

به طرز چشمگیری، هیبریدی شارژی RAV4 تقریباً با پریوس پرایم در برد الکتریکی برابری می‌کند.

البته با ارتفاع سواری کراس‌اوور و بدنه بزرگ‌تر خود، RAV4 پرایم نمی‌تواند در کل اقتصاد سوخت با پریوس برابری کند، اما با ۹۴ MPGe همچنان عملکرد خوبی دارد و فضای مسافری و باری را ارائه می‌دهد که پریوس نمی‌تواند.

ولوو S60 Recharge

سدان اسپرت شیک ولوو S60 عملکرد و صرفه‌جویی را با هم ترکیب می‌کند، با زمان ۰ تا ۶۰ فقط ۴.۳ ثانیه و مجموع ۴۵۵ اسب بخار قدرت.

با باتری کاملاً شارژ شده، برد الکتریکی تا ۴۱ مایل رانندگی الکتریکی به شما می‌دهد، بنابراین می‌توانید کارهای روزمره خود را با قدرت باتری انجام دهید و سپس تا ۷۴ MPGe را با روشن شدن موتور بنزینی تجربه کنید.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

اگر به فضای زیادی در خودروی هیبریدی شارژی خود نیاز دارید، اوتلندر شارژی انتخاب مناسبی برای شماست.

شاسی بلند هیبریدی میتسوبیشی برای ۷ نفر جا دارد و فضای باری زیادی ارائه می‌دهد. این یک وسیله نقلیه بزرگ است، اما اندازه‌اش شما را فریب ندهد: اوتلندر با یک بار شارژ کامل باتری ۳۸ مایل رانندگی الکتریکی و به طور متوسط ۶۴ MPGe را ارائه می‌دهد.

لکسوس NX 450h Plus

مدل با بالاترین مشخصات در خط تولید لکسوس NX، ۴۵۰h Plus AWD، همچنین همه‌کاره‌ترین مدل است.

سیستم هیبریدی شارژی به شما برد الکتریکی تا ۳۷ مایل رانندگی الکتریکی با باتری کاملاً شارژ شده را می‌دهد و پس از اتمام آن، می‌توانید تا ۸۴ MPGe انتظار داشته باشید.

ولوو XC60 T8 Recharge

ساخته شده بر اساس همان معماری پایه سدان ولوو S60، هیبریدی شارژی XC60 عملکرد مشابهی ارائه می‌دهد، با ۴۵۵ اسب بخار قدرت و زمان ۰ تا ۶۰ مانند خودروی اسپرت در ۴.۵ ثانیه. باتری داخلی تا ۳۵ مایل رانندگی الکتریکی را ارائه می‌دهد و به طور کلی، XC60 T8 AWD Recharge با ۶۳ MPGe ارزیابی می‌شود.

کیا اسپورتیج هیبریدی شارژی

کیا اخیراً در حال معرفی طرح‌های جسورانه و آینده‌نگرانه در بخش‌های خودرویی است که معمولاً طراحی‌های کسل‌کننده و بدون جذابیت دارند.

نسخه به‌روز شده اسپورتیج نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در نسخه هیبریدی شارژی، اسپورتیج ۳۴ مایل رانندگی بدون گاز را ارائه می‌دهد و به طور متوسط ۸۴ MPGe زمانی که موتور بنزینی روشن می‌شود.

آلفا رومئو توناله

توناله یک نوع خودروی جدید برای آلفا رومئو است، یک شاسی‌بلند کوچک جذاب با سیستم هیبریدی شارژی که تا ۳۳ مایل برد الکتریکی و به طور کلی ۷۷ MPGe را ارائه می‌دهد.

توناله مجموع ۲۸۵ اسب بخار قدرت و گشتاور عظیم ۳۶۰ پوند-فوت دارد که به این کراس‌اوور کوچک عملکردی شبیه به خودروهای هاچ‌بک قدرتمند قدیمی می‌دهد، از جمله زمان ۰ تا ۶۰ ثانیه در ۶ ثانیه.

دوج هورنت هیبریدی شارژی

ساخته شده بر روی همان پلتفرم آلفا رومئو توناله، دوج هورنت هیبریدی شارژی در دو نسخه برتر R/T و R/T Plus ارائه می‌شود.

با این تجهیزات، هورنت هیبریدی شارژی ۲۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۸۳ پوند-فوت گشتاور را ارائه می‌دهد، که قدرت کافی برای رسیدن به سرعت ۶۰ مایل در ساعت در ۵.۶ ثانیه را دارد. زمانی که به آرامی رانندگی می‌کنید، هورنت هیبریدی شارژی همان ۳۳ مایل برد الکتریکی و ۷۷ MPGe را مانند همتای گران‌تر آلفا ارائه می‌دهد.

هیوندای توسان هیبریدی شارژی

هیوندای توسان انتخاب عالی برای خانواده‌هایی است که به دنبال یک شاسی بلند خانوادگی جادار و عملی با اقتصاد سوخت عالی هستند.

در فرم هیبریدی شارژی، توسان تا ۳۳ مایل رانندگی الکتریکی با یک بار شارژ کامل باتری را ارائه می‌دهد. پس از آن، می‌توانید تا ۸۰ MPGe انتظار داشته باشید که برای یک وسیله نقلیه با این اندازه بسیار چشمگیر است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×