پنجشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » برمبو ایتالیا با کمک چین در برابر رکود خودرو مقاومت می‌کند
برمبو ایتالیا با کمک چین در برابر رکود خودرو مقاومت می‌کند

برمبو ایتالیا با کمک چین در برابر رکود خودرو مقاومت می‌کند

۱۴۰۳-۰۵-۱۰ زمان مطالعه: 1

شرکت برمبو، سازنده ایتالیایی ترمزهای باکیفیت، روز سه‌شنبه با وجود چشم‌انداز تیره و تار برای صنعت خودرو، افزایش متوسطی را در درآمد و سود هسته خود در نیمه اول سال گزارش کرد. این افزایش به لطف بازارهای آسیایی و کسب و کار این شرکت در زمینه نگه‌داری خودروهای قدیمی‌تر به دست آمده است.

به گزارش مجله ماشین، همانطور که درآمد چندین خودروساز بزرگ، از جمله استلانتیس، پورشه و مرسدس نشان می‌دهد، بازار خودرو در نیمه اول سال با انقباض مواجه بوده است و بهبود اوضاع در ماه‌های آینده هنوز نامشخص است.

ماتئو تیراباسکی، رئیس اجرایی شرکت، در مصاحبه‌ای پس از اعلام درآمد به رسانه‌ها گفت: بازار، از جمله در بخش ممتاز آن، واقعاً در حال تقلا است. با این حال، در چنین شرایطی، افزایش درآمد و حفظ سودآوری یک دستاورد است.

سهام برمبو تا ساعت ۱۵:۱۵ به وقت گرینویچ ۳.۸ درصد افزایش یافت و زیان‌های اولیه خود را جبران کرد.

سود برمبو قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک (EBITDA) در شش ماه منتهی به ۳۰ ژوئن، ۲.۱ درصد به ۳۵۱.۴ میلیون یورو (۳۸۱ میلیون دلار) افزایش یافت.

درآمد این شرکت نیز ۲.۸ درصد افزایش یافته و برای اولین بار از مرز ۲ میلیارد یورو عبور کرد. این افزایش عمدتاً به لطف رشد ۷.۲ درصدی در چین و ۲۱.۱ درصدی در هند به دست آمده است.

تیراباسکی گفت: آسیا با رشدی مداوم، به خصوص چین، اما نه تنها چین، یک منطقه کلیدی برای ماست. هند به خصوص برای بخش موتورسیکلت نیز بسیار مهم است.

میزان حاشیه سود برمبو در نیمه اول ۱۷.۵ درصد بود که تقریباً بدون تغییر نسبت به ۱۷.۶ درصد سال گذشته است.

تیراباسکی گفت که بخش پس از فروش نیز از نتایج برمبو حمایت کرده است.

او گفت: کاهش فروش خودرو به معنای این است که افراد کمتری خودروهای خود را عوض می‌کنند و بیشتر به نگهداری آن‌ها می‌پردازند. بنابراین، بخش پس از فروش منافع به همراه دارد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×