شنبه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی ام‌جی ZS هیبریدی: با بهبودهای چشمگیر
ام‌جی ZS هیبریدی

معرفی ام‌جی ZS هیبریدی: با بهبودهای چشمگیر

۱۴۰۳-۰۶-۰۸ زمان مطالعه: 4 دقیقه 6

ام‌جی ZS هیبریدی که بر پایه موفقیت مدل موجود MG ZS ساخته شده است، که در حال حاضر دومین مدل پرفروش این برند در بریتانیا محسوب می‌شود، با ارتقاء قابل توجهی در فناوری، راحتی و عملکرد به بازار عرضه شده است.

به گزارش مجله ماشین، ام‌جی ZS هیبریدی جدید در دو تیپ SE و Trophy ارائه می‌شود، که تیپ SE با قیمت پایه ۲۱,۹۹۵ پوند و نسخه Trophy با قیمت ۲۴,۴۹۵ پوند در دسترس است. هر دو مدل با ضمانت ۷ ساله یا ۸۰,۰۰۰ مایلی تولیدکننده و از طریق شبکه‌ای بیش از ۱۶۰ نمایندگی پشتیبانی می‌شوند.

ام‌جی ZS هیبریدی
نمای عقب ام‌جی ZS هیبریدی

هر دو مدل به صورت استاندارد با ویژگی‌های متعددی مانند روشنایی LED کامل در جلو و عقب، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی ۱۲.۳ اینچی HD با ناوبری و خدمات زنده، نمایشگر مجازی راننده ۷ اینچی، حسگرهای پارکینگ عقب با دوربین، چراغ‌های جلو اتوماتیک، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و ورود بدون کلید مجهز شده‌اند.

ام‌جی ZS هیبریدی
کابین ام‌جی ZS هیبریدی

سیستم MG Pilot، که شامل مجموعه‌ای جامع از فناوری‌های ایمنی و کمک‌راننده است، به صورت استاندارد در هر دو مدل موجود است و شامل مواردی مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری فعال با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه، دستیار حفظ خطوط، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک عقب، شناسایی نقطه کور، هشدار برخورد جلو و دستیار ترافیک شهری می‌شود.

با پرداخت اضافی ۲۵۰۰ پوند، نسخه Trophy امکانات بیشتری از جمله چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی ‘Sabre’، شیشه‌های عقب تیره، روکش چرمی، صندلی‌ها و فرمان گرم‌کن‌دار، صندلی راننده با تنظیم برقی ۶ حالته و پشتیبانی کمر، و دوربین دید ۳۶۰ درجه به دست می‌آورد.

ام‌جی ZS هیبریدی
ام‌جی ZS هیبریدی

پیشرانه هیبریدی قدرتمند و در عین حال کارآمد این خودرو به صورت یکپارچه یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب بخار را با یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر ترکیب می‌کند که خروجی ترکیبی ۱۹۶ اسب بخار را فراهم می‌آورد. این ترکیب، تجربه رانندگی روان و عملکردی عالی را تضمین می‌کند، به طوری که سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در فقط ۸.۷ ثانیه طی می‌کند.

باتری با ولتاژ بالا ۱.۸۳ کیلووات‌ساعتی توسط یک ژنراتور با بازده بالا ۴۵ کیلووات شارژ می‌شود و با مصرف سوخت بهبود‌یافته ۵۵.۴ مایل بر گالن (WLTP ترکیبی) و انتشار کم CO2 به میزان ۱۱۵ گرم بر کیلومتر، امکان صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌های رانندگی را فراهم می‌آورد.

ام‌جی ZS هیبریدی
ام‌جی ZS هیبریدی

دیوید الیسون، مدیر محصول و برنامه‌ریزی MG Motor UK، اظهار داشت: «MG ZS Hybrid+ جدید تجربه رانندگی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد و ارزش بی‌نظیری در بخش B-SUV دارد که با تجهیزات و فناوری‌هایی که زندگی روزمره را آسان‌تر می‌کند، همراه است. مدل به‌روزرسانی‌شده طراحی بالغ‌تری با نمای جلوی تیزتر دارد و کابین جدید، محیطی راحت و متصل را فراهم می‌کند. ما مطمئن هستیم که این مدل نیز همان جذابیت و دسترسی‌پذیری نسخه قبلی را ارائه خواهد کرد.»

ام‌جی ZS هیبریدی
ام‌جی ZS هیبریدی

مدل جدید MG ZS Hybrid+ اکنون قابل سفارش است و تحویل‌های اولیه به نمایندگی‌های MG از اکتبر ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. قیمت این مدل از ۲۱,۹۹۵ پوند شروع می‌شود که آن را به گزینه‌ای جذاب برای رانندگانی که به دنبال یک SUV چندمنظوره و دوستدار محیط زیست هستند، تبدیل می‌کند.

جدول مشخصات ام‌جی ZS هیبریدی

مشخصاتجزئیات
نوع خودروهیبریدی B-SUV
تیپ‌هاSE و Trophy
قیمت پایهاز ۲۱,۹۹۵ پوند (تیپ SE) و ۲۴,۴۹۵ پوند (تیپ Trophy)
گارانتی۷ سال یا ۸۰,۰۰۰ مایل
پیشرانهموتور بنزینی ۱.۵ لیتری با ۱۰۲ اسب بخار + موتور الکتریکی ۱۳۶ اسب بخار
توان خروجی ترکیبی۱۹۶ اسب بخار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر/ساعت۸.۷ ثانیه
باتری۱.۸۳ کیلووات‌ساعت با ژنراتور ۴۵ کیلووات
مصرف سوخت۵۵.۴ مایل بر گالن (WLTP ترکیبی)
انتشار CO2۱۱۵ گرم بر کیلومتر
تجهیزات ایمنیسیستم MG Pilot شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، هشدار برخورد و غیره
صفحه نمایشنمایشگر اطلاعات و سرگرمی ۱۲.۳ اینچی HD و نمایشگر مجازی راننده ۷ اینچی

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×