سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » برابوس ۸۵۰ معرفی شد
برابوس 850

برابوس ۸۵۰ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۵-۱۹ زمان مطالعه: 2 دقیقه 63

برابوس 850 که بر اساس مرسدس میباخ S 680 است، به روز رسانی‌های مهمی در زیر کاپوت و ظاهرش دریافت کرده است.

به گزارش مجله ماشین، مرسدس میباخ برای تولید قدرت بیشتر به دستان جادویی برابوس سپرده شد. برابوس که متخصص تیونینگ محصولات مرسدس است پس از دریافت میباخ S 680 بر روی افزایش قدرت در موتور کار کرد، البته تغییرات و به روسانی‌ها فقط زیر کاپوت را پوشش نمی دهد. برابوس خروجی موتور را با توربوشارژرهای بزرگتر به میزان قابل توجهی افزایش داد و موتور V12 را قادر ساخت ۸۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

مشخصات فنی برابوس ۸۵۰

این مدل بسیار خاص دارای دو محفظه مخصوص فیلتر هوا نیز می باشد و هوا از طریق کانال‌های هوای تازه طراحی شده وارد می شود. عملکردهای تزریق، احتراق و کنترل بوست نیز به لطف نقشه موتور جدید بهبود یافته اند. به گفته برابوس، این سدان لوکس چهار نفره می تواند در ۴.۱ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حتی فکر کردن به اینکه سرعت نهایی او بدون محدودیت الکترونیکی چند کیلومتر در ساعت خواهد بود، باعث لبخندی شیطنت آمیز می شود.

برابوس 850
برابوس ۸۵۰

ظاهر برابوس ۸۵۰

برابوس همچنین آن را به پکیج آیرودینامیک فیبر کربن مجهز کرده است تا ظاهر خودرو را بهبود بخشد. عناصری مانند لبه جلو در سپر جلو که نیروی رو به پایین را بهبود می بخشد، کانال های هوای جانبی و دیفیوزر بیرون زده کربنی عقب سازگار با سیستم اگزوز ویژه نیز عناصری هستند که بر هزینه خودرو می افزایند.

شرکت تیونینگ معروف برابوس همچنین لوله های اگزوز ضد زنگ و با کارایی بالا را روی خودرو نصب کرده است و با استفاده از دریچه های پروانه ای با کنترل فعال می توان سطح صدا را به دلخواه تنظیم کرد.

برابوس 850
برابوس ۸۵۰

قیمت برابوس ۸۵۰

به نظر می رسد برابوس ۸۵۰ با قیمت ۴۷۰۰۰۰ یورو عرضه می‌شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×