چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کفش پوما ویژه ۶۰ سالگی پورشه ۹۱۱
کفش پوما ویژه 60 سالگی پورشه 911

کفش پوما ویژه ۶۰ سالگی پورشه ۹۱۱

۱۴۰۲-۰۶-۰۵

کفش پوما ویژه 60 سالگی پورشه 911 که در تعداد محدود تولید می‌شود، رونمایی خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، پورشه شصتمین سالگرد ۹۱۱ را با یک جفت کفش ورزشی که در تعداد محدود تولید خواهد شد، جشن می گیرد. این کفش‌های کتانی با همکاری گروه لایف استایل پورشه و پوما تولید می‌شود و یادبود نسخه‌های کلاسیک و مدرن ۹۱۱ هستند و با یک رویداد پیش‌فروش ویژه در ۱۴ شهریور عرضه می‌شوند.

رترو یا کفش پوما ویژه ۶۰ سالگی پورشه ۹۱۱ کلاسیک

کتانی رترو که از طرح کلاسیک باریک و مسطح پورشه ۹۱۱ S 2.5 1972 الهام گرفته شده است، با روکش های جیر به پایان رسیده است. لژهای چرمی صاف و زبانه ای با دوخت قرمز دارد. این کتانی که با رنگ آبی روشن تزئین شده است، شامل شماره ۵۶ است که به یکی از خودروهای تاریخی آن دوران ادای احترام می کند.

یک برچسب بافته شده روی زبانه کفش، نشان گریل پورشه ۹۱۱ S/T را تداعی می کند که نشان ۶۰ سال پورشه ۹۱۱ را به رنگ سیاه و سفید نشان می دهد. همچنین برچسب آویز چرمی قهوه‌ای را که به کفش چسبیده است تزئین می‌کند. تنها ۱۹۷۲ جفت از کفش ورزشی رترو تولید خواهد شد که هر جفت به صورت جداگانه شماره گذاری می شود.

کفش پوما ویژه 60 سالگی پورشه 911
کفش پوما ویژه ۶۰ سالگی پورشه ۹۱۱

هریتیج یا کفش پوما ویژه ۶۰ سالگی پورشه ۹۱۱ مدرن

نسخه محدود جدید پورشه ۹۱۱ S/T 2024 از مدل ۱۹۷۲ این خودرو الهام گرفته است. به همین ترتیب، کفش ورزشی Heritage نمایه مدرن تری دارد که از کفش ورزشی رترو الهام گرفته شده است. این کفش چرمی صاف که با رنگ آبی/خاکستری به پایان رسیده است. این کتانی که بر اساس رنگ بیرونی خودروی سالگرد ۹۱۱ S/T است، درای آستری با رنگ قهوه‌ای کنیاکی است.

عدد ابتدایی ۶۳ به سال تولد پورشه ۹۱۱ اشاره دارد. همانطور که کل کتانی هریتیج که از آن تنها ۱۹۶۳ جفت ساخته خواهد شد اشاره دارد. همچنین لوگوی ۶۰ Years of Porsche 911 به روی برچسب آویز وجود دارد که از همان چرم قسمت بیرونی کفش ساخته شده است.

۹۱۱ S/T جدید یک نسخه سبک وزن از ۹۹۲ فعلی است که قطعات آن از GT3 RS و GT3 Touring به عاریت گرفته شده است. قیمت آن قبل از گزینه ها از ۲۹۱۶۵۰ دلار شروع می شود. پورشه قیمت کفش های کتانی Retro و Heritage را اعلام نکرده است. با این حال، این کفش ها در تاریخ ۵ سپتامبر ۱۴ شهریور با یک رویداد پیش فروش در فروشگاه پاپ آپ پورشه در IAA Mobility در مونیخ عرضه خواهند شد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×