یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رنو سینیک E-Tech معرفی شد
رنو سینیک E-Tech

رنو سینیک E-Tech معرفی شد

۱۴۰۲-۰۶-۱۴ زمان مطالعه: 2 دقیقه 44

رنو سینیک E-Tech به عنوان یک خودروی برقی خانوادگی با برد بیش از 620 کیلومتر معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، رنو سینیک E-Tech در نمایشگاه خودرو مونیخ ۲۰۲۳ معرفی شد و طیف محصولات الکتریکی رنو را گسترش داد.

ویژگی‌های رنو سینیک E-Tech

رنو نسل پنجم مدل سینیک را معرفی کرد و این مدل جدید یک مدل الکتریکی با نشان E-Tech است. رنو سینیک E-Tech که بر روی پلت فرم CMF-EV مشابه خودروهای برقی جمع و جور اروپایی مانند رنو مگان E-Tech و نیسان آریا تولید می شود، دو گزینه مختلف پیشرانه با آلایندگی صفر را ارائه می دهد که توسط باتری های نیکل- منگنز- کبالت ال جی (NMC) تغذیه می شوند.

رنو سینیک E-Tech
رنو سینیک E-Tech

مشخصات فنی رنو سینیک E-Tech

در نسخه استاندارد و پایه، موتور الکتریکی نصب شده در جلو ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور از یک بسته باتری ۶۰ کیلووات ساعتی تغذیه می کند و می تواند مسافت ۴۲۰ کیلومتری را با توجه به چرخه WLTP ارائه دهد. در حالی که شارژ سریع تا ۱۳۰ کیلووات در این آپشن امکان پذیر است، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ۹.۳ ثانیه تکمیل می شود و حداکثر سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

نسخه قدرتمند رنو سینیک E-Tech با برد بالا دارای موتور قدرتمندتری است که ۲۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. رنو سینیک E-Tech انرژی را از یک بسته باتری بزرگتر ۸۷ کیلووات ساعتی دریافت می کند. این امکان برد بیش از ۶۲۰ کیلومتر را با توجه به چرخه WLTP فراهم می کند. شارژ سریع DC در این گزینه می تواند تا ۱۵۰ کیلو وات شارژ را پشتیبانی کند. در حالی که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۸.۴ ثانیه طول می کشد، حداکثر سرعت به ۱۷۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. هر دو نسخه را می توان با برق AC تا ۲۲ کیلو وات شارژ کرد.

ابعاد فنی رنو سینیک E-Tech

رنو سینیک E-Tech 4470 میلی‌متر طول، ۱۸۶۴ میلی‌متر عرض و ۱۵۷۱ میلی‌متر ارتفاع دارد، همچنین ظرفیت صندوق عقب ۵۴۵ لیتر می‌باشد.

رنو سینیک E-Tech
رنو سینیک E-Tech

کابین رنو سینیک E-Tech

در کابین رنو سینیک E-Tech دو صفحه نمایش وجود دارد. یک صفحه نمایش راننده افقی ۱۲.۳ اینچی در پشت فرمان و یک صفحه نمایش لمسی عمودی ۱۲ اینچی در وسط کنسول که محتوای بیش از ۵۰ برنامه را نمایش می دهد. از جمله نقشه های گوگل و با Apple CarPlay و Android Auto با اتصالات سیمی و بی سیم سازگار است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×