سه شنبه , ۱ آبان ۱۴۰۳
سفر پرماجرای بازگرداندن کادیلاک اسنوپ داگ به پاریس

سفر پرماجرای بازگرداندن کادیلاک اسنوپ داگ به پاریس

۱۴۰۳-۰۵-۲۲ زمان مطالعه: 2 دقیقه 4

در سال ۲۰۰۷، اسنوپ داگ بر فراز یک کادیلاک دویل مدل ۱۹۶۶ در مراسم جایزه‌های موسیقی MTV ظاهر شد. ۱۷ سال بعد، خودرویی که در آن روزها شهرت یافته بود، در وضعیت اسف‌بار پیدا شد و پس از بازسازی، به پاریس برده شد تا به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

به گزارش مجله ماشین، سام هارد از گاراژ هارد آپ کسی بود که موفق شد کادیلاک دویل مدل ۱۹۶۶، همان خودرویی که اسنوپ داگ در آن مراسم روی صحنه رفته بود، را پیدا کند. اما این خودرو ظاهراً کوتاه‌ترین مسیر را از ستاره‌داری به فلاکت طی کرده بود. سام آن را در حال پوسیدن در یک مزرعه و پوشیده از خاک پیدا کرد. جزئیات‌کار خودرو هنگام کار روی فضای داخلی آن دچار حالت تهوع شد. آنقدر شرایط بد بود.

کادیلاک دویل زمانی امضای اسنوپ داگ را روی تکیه‌گاه وسط پوشیده از چرم سفید داشت، اما این امضا با گذشت زمان پاک شده بود یا توسط کسی که نمی‌خواست آن را آنجا ببیند، محو شده بود.

سام در طول فرآیند بازسازی کادیلاک دویل با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو شد که دیگر شمارش آن‌ها را از دست داد. حتی کسی به او نوشت که هیچ راهی وجود ندارد که این خودرو همان خودرویی باشد که رپر در مراسم جوایز موسیقی MTV در سال ۲۰۰۷ روی صحنه رفته است.

سفر پرماجرای بازگرداندن کادیلاک اسنوپ داگ به پاریس
سفر پرماجرای بازگرداندن کادیلاک اسنوپ داگ به پاریس

با این حال، بعدها همان فرد به سام بازگشت و به او گفت که فیلمی از خودرو را به اسنوپ داگ نشان داده است و چشمان او برق زده است. این همان خودرویی بود که ۱۷ سال پیش روی صحنه رفته بود و در همان سال در تور جهانی همراه او بود.

بازسازی خودرو با زمان مسابقه می‌داد. بازگرداندن آن به حالت اولیه کار ساده‌ای نبود. در برخی مواقع، به نظر می‌رسید که یک مسیر یک‌طرفه به جهنم است. اما سام مصمم بود آن را تعمیر کند و در طول بازی‌های المپیک به پاریس ببرد تا به خود ستاره هیپ‌هاپ نشان دهد.

این یک مسابقه با زمان بود و همه چیز علیه او کار می‌کرد، صرف‌نظر از اینکه چقدر بر شعار خود اصرار داشت: «مشکل نداریم، فقط راه‌حل!». در واقع، او درست می‌گفت. او برای هر مشکلی که پیش می‌آمد، راه‌حلی پیدا کرد.

پس از کار شبانه‌روزی و آتش‌سوزی ناشی از اتصال کوتاه در شب عزیمت به پاریس، سام موفق شد کادیلاک را سوار بر کشتی کند، حتی اگر به دلیل تمام موانع دیر کرده بود. اما حرکت کشتی به فرانسه به تعویق افتاد، به این معنی که ورود سام در واقع درست سر وقت بود.

سفر پرماجرای بازگرداندن کادیلاک اسنوپ داگ به پاریس
سفر پرماجرای بازگرداندن کادیلاک اسنوپ داگ به پاریس

او به پاریس رسید، جایی که اسنوپ داگ قرار بود چند روز را در طول بازی‌های المپیک بگذراند، در مراسم افتتاحیه روی صحنه برود و به عنوان تماشاگر در چندین مسابقه شرکت کند.

در این مدت، سام و تیمش با کادیلاک دویل کروک که روی تریلری که توسط رنج روور کشیده می‌شد، در پاریس رانندگی می‌کردند. آن‌ها در اخبار جهانی بودند و همه فهمیدند که آن‌ها در تلاشند تا با اسنوپ داگ ملاقات کنند و خودرویی را که او در سال ۲۰۰۷ استفاده کرده بود، به او نشان دهند.

ترافیک پاریس برای کسانی که این شهر را نمی‌شناسند می‌تواند مشکل‌ساز باشد. با تبدیل شدن شانزه‌لیزه معروف به خیابان پیاده‌روی در آخر هفته‌ها، آن‌ها مستقیماً با تنها دو خودروی موجود در آن بلوار وارد شدند: رنج روور و کادیلاک روی تریلر.

بنابراین، آن‌ها مجبور شدند قبل از رسیدن پلیس فرار کنند. در واقع، پلیس فقط به آن‌ها دست تکان داد و فکر می‌کرد آن‌ها در واقع بخشی از کارکنان رپر هستند و احتمالاً برای او فیلمبرداری می‌کنند. این بار از آن جان سالم به در بردند، اما در برخورد دوم با پلیس کارساز نخواهد بود.

سفر پرماجرای بازگرداندن کادیلاک اسنوپ داگ به پاریس
سفر پرماجرای بازگرداندن کادیلاک اسنوپ داگ به پاریس

سوار شدن در کادیلاکی که روی تریلر نشسته است، توجه ناخواسته‌ای را به خود جلب می‌کند. اما این مطمئناً برای لذت بردن در یک روز سرد و بارانی در پاریس نیست، بلکه برای بازدیدها در یوتیوب است.

پلیس بریتانیایی که در طول المپیک در پاریس کار می‌کرد، خودرو را دید و خواست نگاه دقیق‌تری بیندازد. اما فرانسوی‌ها توجهی را که به آن‌ها شده بود، جمعیت جمع‌شده و به خصوص اینکه آن‌ها در ماشین روی تریلر سوار بودند را دوست نداشتند.

آن‌ها ۴۰ دقیقه با افسران صحبت کردند. سام می‌گوید که آن‌ها تقریباً خودرو و تریلر را از دست دادند. با این حال، آن‌ها مجبورند در همان فرمتی که آمده‌اند، حرکت کنند. بنابراین، آن‌ها چند ساعت آینده را جلوی هتل لوکسی که اسنوپ داگ در آن اقامت داشت، می‌گذرانند و منتظر بازگشت او از مسابقه شنای هستند.

در نیمه‌شب، پس از هفت ساعت انتظار، بدون غذا، اما در اخبار و تقریباً دستگیر شدن، آن‌ها هنوز امضایی از ستاره هیپ‌هاپ که شکار می‌کردند، ندارند. سام و تیمش ناامید هستند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×