یکشنبه , ۱ مهر ۱۴۰۳
» عکس » نمایشگاه IAA هانوفر ۲۰۲۴: سفری به دنیای حمل و نقل آینده

نمایشگاه IAA هانوفر ۲۰۲۴: سفری به دنیای حمل و نقل آینده

۱۴۰۳-۰۷-۰۱ زمان مطالعه: 2 دقیقه 19

به گزارش مجله ماشین، در نمایشگاه IAA هانوفر ۲۰۲۴ که اخیراً برگزار شد، شاهد تمرکز ویژه‌ای بر روی حمل و نقل پایدار بودیم. بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی و تامین‌کننده، فناوری‌های جدیدی را برای کاهش انتشار آلایندگی و افزایش بهره‌وری انرژی در خودروهای تجاری معرفی کردند. این نمایشگاه، میزبان شرکت‌های پیشرو و نوآور بسیاری بود. این شرکت‌ها با نمایش آخرین فناوری‌ها و محصولات خود، چشم‌انداز آینده این صنعت را شکل دادند.

شرکت‌های خودروسازی همچون دایملر (مرسدس بنز)، فولکس‌واگن، مان، اسکانیا، ایویکو و داف تراکس با ارائه کامیون‌ها و اتوبوس‌های برقی، هیدروژنی و خودران، توجه بسیاری را به خود جلب کردند.

شرکت‌های تامین‌کننده قطعات مانند بوش، کونتیننتال، ZF Friedrichshafen و ویباستو، نوآوری‌های خود در زمینه سیستم‌های محرکه برقی، سیستم‌های کمک راننده و قطعات سبک وزن را به نمایش گذاشتند.

با توجه به روندهای مشاهده شده در نمایشگاه IAA هانوفر ۲۰۲۴، می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد تحولات چشمگیری در صنعت حمل‌ونقل تجاری باشیم. خودروهای برقی و هیدروژنی به تدریج جایگزین خودروهای دیزلی خواهند شد و استفاده از فناوری‌های هوشمند و خدمات دیجیتال گسترش خواهد یافت.

گزارش تصویری نمایشگاه IAA هانوفر ۲۰۲۴

گروه عکاسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×