جمعه , ۶ مهر ۱۴۰۳
» تازه‌ها و اخبار » نمایشگاه قطعات خودرو تبریز ۱۴۰۳: موتور محرکه صنعت روشن شد
نمایشگاه قطعات خودرو تبریز 1403

نمایشگاه قطعات خودرو تبریز ۱۴۰۳: موتور محرکه صنعت روشن شد

۱۴۰۳-۰۷-۰۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مجله ماشین، نمایشگاه قطعات خودرو تبریز ۱۴۰۳، با حضور مقامات استانی و فعالان صنعت خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر افتتاح شد.

در این رویداد مهم صنعتی، بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدی و بازرگانی از سراسر کشور و کشورهای پیشرو در صنعت خودرو، آخرین دستاوردهای خود را در فضایی به وسعت ۱۲۰۰۰ مترمربع به نمایش گذاشته‌اند.

تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، در مراسم افتتاحیه با تاکید بر اهمیت این رویداد در توسعه صنعت خودرو کشور، از تلاش‌های برگزارکنندگان نمایشگاه قدردانی کرد.

حبیب ماهوتی، مدیرعامل مرکز نمایشگاهی تبریز، نیز در این مراسم گفت: شرکت‌کنندگان این نمایشگاه از استان‌های مختلف کشور از جمله آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، گیلان، اردبیل، مرکزی، البرز و قزوین هستند. همچنین، نمایندگانی از کشورهای آلمان، چین، ترکیه، روسیه، ژاپن، ایتالیا و اسپانیا نیز با حضور در این نمایشگاه، محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

تنوع محصولات در نمایشگاه

در این نمایشگاه، طیف گسترده‌ای از قطعات خودرو از جمله انواع قطعات یدکی خودرو، تجهیزات تعمیرگاهی و دیاگ، لنت ترمز، انواع فیلتر، روغن موتور و گیربکس، بلبرینگ، قطعات جلوبندی، قطعات فلزی بدنه خودرو، قطعات سیستم تعلیق خودرو، فورج، انواع تسمه، اگزوز، دیسک صفحه و کلاچ و محصولات فولادی به نمایش گذاشته شده است.

اهداف نمایشگاه

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد بستری مناسب برای معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت قطعات خودرو، ایجاد فرصت‌های تجاری جدید، تقویت ارتباطات بین تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان و همچنین ارتقای دانش فنی فعالان این حوزه عنوان شده است.

مشخصات کلی نمایشگاه قطعات خودرو تبریز ۱۴۰۳

عنوانمشخصات
دورهبیست و هشتم
محل برگزاریمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز
تاریخ برگزاری۴ تا ۷ مهر ماه
ساعت بازدید۱۵ تا ۲۱
مساحت نمایشگاه۱۲۰۰۰ مترمربع
تعداد شرکت‌کنندگانبیش از ۲۰۰ شرکت

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×