سه شنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۴
ایساکو قهرمان خدمات پس‌از‌فروش برای شانزدهمین سال متوالی

ایساکو قهرمان خدمات پس‌از‌فروش برای شانزدهمین سال متوالی

1404-05-28 زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش مجله ماشین، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نتایج ارزیابی سالانه خدمات پس‌از‌فروش خودرو را منتشر کرد و طبق آن، ایساکو موفق شد برای شانزدهمین سال پیاپی، جایگاه نخست را در میان شرکت‌های فعال در این حوزه به دست آورد. این موفقیت، حاصل تلاش‌های مستمر و برنامه‌ریزی دقیق این شرکت در ارائه خدمات به مشتریان است.

رسول رمضانی، معاون خدمات پس‌از‌فروش ایساکو، با اشاره به کسب این عنوان، آن را نتیجه عملکرد منسجم و تعهد تمامی بخش‌های این مجموعه دانست. به گفته او، این موفقیت نشان‌دهنده عملکرد موفق ستاد مرکزی و نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور است که با هدف ارتقای رضایت و جلب اعتماد مشتریان فعالیت می‌کنند.

ارزیابی سالانه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت شامل چندین زیرشاخص اصلی است که ایساکو در تمامی آن‌ها با اختلاف چشمگیر نسبت به رقبا، بالاترین امتیاز را کسب کرده است. این ارزیابی‌ها سه بخش اصلی را پوشش می‌دهند:

  • بررسی وضعیت نمایندگی‌ها: این بخش شامل ارزیابی فضای فیزیکی، تجهیزات، نیروی انسانی، فرآیندهای پذیرش و ترخیص، و مدیریت ارتباط با مشتریان است.
  • رضایت مشتریان: میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات دریافتی مورد سنجش قرار می‌گیرد.
  • ستاد و پشتیبانی: عملکرد نظام مدیریتی شرکت، از جمله تامین و توزیع قطعات، رسیدگی به شکایات، آموزش پرسنل و توسعه شبکه، ارزیابی می‌شود.

رمضانی اعلام کرد که در فرآیند ارزیابی امسال، ایساکو بالاترین امتیاز را در دو شاخص ستاد و پشتیبانی (۹۴.۲) و وضعیت نمایندگی‌های مجاز (۹۲.۹) به دست آورد. این نتایج حاکی از اثربخشی برنامه‌های بهبود و اقدامات اصلاحی است که در سطح کشور اجرا شده‌اند.

معاون خدمات پس‌از‌فروش ایساکو همچنین به گستردگی شبکه این شرکت اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر، ۶۶۲ نمایندگی فعال تحت پوشش ایساکو در سراسر کشور فعالیت می‌کنند و به‌طور میانگین، روزانه بیش از ۲۰ هزار خدمت تخصصی به مشتریان ارائه می‌دهند. این حجم از خدمات، تنها با بهره‌گیری از زیرساخت‌های فناورانه، نیروی انسانی متخصص و نظارت دقیق بر کیفیت امکان‌پذیر است.»

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×