جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » اگر برای فروش ماشین خود عجله دارید این مطلب را از دست ندهید
r11

اگر برای فروش ماشین خود عجله دارید این مطلب را از دست ندهید

۱۳۹۹-۱۱-۱۹

تا به حال برایتان پیش آمده که یک موقعیت خوب برای خرید ماشینی دل‌خواه داشته باشید و باید به سرعت ماشین قدیمی خودتان را بفروشید تا هزینه را جور کنید؟

رپرورتاژ / تا به حال برایتان پیش آمده که یک موقعیت خوب برای خرید ماشینی دل‌خواه داشته باشید و باید به سرعت ماشین قدیمی خودتان را بفروشید تا هزینه را جور کنید؟ یا مثلا برای ثبت نام یک ماشین جدید احتیاج سریع به پول داشته باشید؟ و یا هر موقعیت خاص دیگری؟ احتمالا برای بسیاری از ما این موقعیت‌ها پیش می‌آید و گاهی فروش سریع ماشین ما روند طولانی را طی خواهد کرد که در نتیجه باعث اتلاف وقت و شاید از دست رفتن موقعیت خوب شود. در دنیای امروز و با وجود مراکز خدماتی گوناگون  به راحتی و به سرعت می‌توان این کار را انجام داد. چگونه؟ ما به شما می‌گوییم که چطور در چند قدم به سرعت خودروی خود را بفروشید!

برای فروش ماشین باید چه کرد؟

روند مشخصی که برای فروش ماشین وجود دارد این است که اول تمامی نواقص فنی ماشین خود را برطرف کنید. این موضوع مستلزم صرف وقت و هزینه‌ ای است که باید آن را در نظر بگیرید. رفع مشکلات بیمه و انجام معاینه فنی و بسیاری مسائل مختلف که باید انجام شود تا بتوانید ماشین را با اطمینان به فردی دیگر بسپارید. حالا نوبت به آگهی دادن در سایت‌های مختلف و یا سپردن به بنگاه‌های ماشین و هر جایی که به ذهنتان برسد است. در همه این موارد مدام هم باید تاکید کنید که عجله دارید و نمی‌خواهید که وقت را از دست بدهید. این موضوع باعث می‌شود که گاهی با سواستفاده بسیاری از افراد از کمبود زمان شما، مجبور شوید ماشینتان را زیر قیمت واقعی بفروشید. این روزها یک راه راحت‌تر برای انجام این کار وجود دارد. سایت‌های زیادی برای خدمات فروش فوری و کارشناسی خودرو هستند که ضمن مدیریت تمامی این کارهایی که باید انجام دهید، ماشین شما را در کمترین زمان و به بالاترین قیمت خواهند فروخت. کارنامه یکی از این سایت‌هاست.

کارنامه چگونه ماشین شما را به سرعت می‌فروشد؟

گفتیم که راه حل سریع برای فروش فوری ماشین، مراجعه به سایت‌های مربوط این حوزه مانند سایت کارنامه به آدرس https://karnameh.com است. روش کار این مراکز به این صورت است که شما ابتدا با کارشناسان سایت تماس می‌گیرید. کارشناسان کارنامه، حداکثر ۳۰ دقیقه بعد از ثبت درخواست، به‌محل مورد نظر اعزام می‌شوند. روند کار به این شکل است که کارشناسان از لحاظ فنی و بدنه، بیش از ۴۰۰ نقطه از خودرو را با جدید‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات بررسی می‌کنند. بعد از پایان کار، یک فرم کارشناسی به شما تحویل داده شده و ماشین را قیمت‌گذاری می‌کنند. سپس ماشین شما را آگهی کرده و به دنبال مشتری می‌گردند. از این جا به بعد مسئولیت پاسخ دادن به تمامی تماس‌ها و توضیح دادن به مشتریان نیز بر عهده کارشناسان فروش فوری ماشین کارنامه است.  با بررسی تمامی درخواست‌های خرید، آن تعداد از افرادی که حقیقتا خریدار ماشین شما هستند توسط کارشناسان انتخاب شده و با ایشان قرار ملاقات می‌گذارند. از آنجایی که قیمت تعیین شده برای خودرو، توسط کارشناسان اعلام شده است، جایی برای چانه زنی هم باقی نمی‌ماند. تمامی این روند از صفر تا صد کمتر از یک هفته زمان می‌برد. برای شما که در فروش ماشین خود با کمبود زمان مواجه هستید، چه چیزی از این بهتر؟

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×