پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » میک شوماخر به تیم مرسدس  پیوست
میک شوماخر

میک شوماخر به تیم مرسدس  پیوست

۱۴۰۱-۰۹-۲۸

تیم فرمول‌ یک پتروناس آام‌گ با میک شوماخر به عنوان راننده رزرو برای سال 2023 قرارداد امضا کرد.

مجله ماشین – تیم فرمول یک مرسدس با خوشحالی تایید می کند که میک شوماخر در نقش راننده رزرو برای سال ۲۰۲۳ به تیم ملحق خواهد شد. میک نقش مهمی در توسعه مداوم W14 قرار است ایفا بکند.

میک طی ۲ سالی که برای تیم هاس رانندگی می‌کرد ۴۳ مسابقه داد، در اولین مسابقه‌اش که در بریتانیا بود شروع خوبی داشت و مقام هشتم را کسب کردن و در دور بعدی مسابقات که در اتریش برگزار شد با تلاش فراوان مقام ششم را کسب کرد. رتبه ششم بهترین مقامی بوده که در دوران مسابقاتش در فرمول یک کسب کرده است.

قبل از ورود به فرمول یک، میک شوماخر رکوردهای چشمگیری را در رده نوجوانان به ثبت رسانده است. او در سال ۲۰۱۸ طی ۱۱ مسابقه‌ای که در فرمول ۳ انجام داد ۹ بار سکو را تجربه کرد که ۵بار آن مقام اول را کسب کرده بود. همچنین در مسابقات فرمول ۲، هشت بار به سکو پیروزی رفت و عنوان قهرمانی سال ۲۰۲۰ را کسب کرد.

میک شوماخر

این راننده با اینکه فقط ۲۳ سال سن دارد ولی فردی کاملا پخته است و اخلاق حرفه‌ای را در دوران مسابقات خود نشان داده است و تمام استانداردها یک راننده موفق را دارد. او اکنون به تیمی می‌پیوندد که پدرش مایکل بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ در آن مسابقه می‌داد.

میک شوماخر، راننده رزرو تیم مرسدس فرمول یک مرسدس

من از اینکه بخشی از تیم فرمول یک مرسدس به عنوان راننده ذخیره آنها برای سال ۲۰۲۳ هستم، هیجان زده هستم و متعهد هستم که تمام تلاشم را برای کمک به عملکرد آنها در این محیط بسیار رقابتی و حرفه ای انجام دهم. من این را به عنوان یک شروع جدید در نظر می‌گیرم و از توتو و همه کسانی که به من اعتماد کردند هیجان‌زده و سپاسگزارم. فرمول یک دنیای شگفت انگیزی است و شما هرگز از یادگیری دست نمی کشید، بنابراین من مشتاقانه منتظر جذب دانش بیشتر و به کارگیری تمام تلاشم برای سود تیم مرسدس هستم.

توتو وولف، مدیر تیم و مدیر عامل تیم فرمول یک مرسدس

میک یک راننده جوان با استعداد است و ما از پیوستن او به تیم خرسندیم. او فردی سخت کوش است، رویکردی آرام و روشمند دارد و همچنان تشنه یادگیری و پیشرفت به عنوان یک راننده است. همه اینها ویژگی های مهمی هستند و ما از اینکه او به ما کمک کند W14 را توسعه دهیم هیجان زده هستیم. ما همچنین می‌دانیم  که با دو سال تجربه در مسابقات فرمول یک، او را در صورت لزوم آماده کرده است تا در کوتاه‌مدت برای جانشینی لوئیس یا جورج در ماشین قدم بگذارد.

 

مارکوس شافر، رئیس غیر اجرایی تیم مرسدس-ای ام جی پتروناس فرمول یک و مدیر ارشد اجرایی مرسدس بنز

داشتن میک در تیم عالی است. او قبلاً استعداد قابل توجهی را در پیست نشان داده است، و من مشتاقانه منتظر هستم تا او را در بخش توسعه نیز ببینم. او در این نقش مهم چیزهای زیادی برای ارائه دارد. ما برای سال ۲۰۲۳ برنامه های بزرگی داریم و میک جزئی از خانواده مرسدس آام‌گ پتروناس است.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×