سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » جی ام سی هامر سبز مات با روکش کولار
جی ام سی هامر سبز مات با روکش کولار

جی ام سی هامر سبز مات با روکش کولار

۱۴۰۱-۱۰-۱۱

علاوه بر رنگ، ارتفاع این ماشین بیشتر شده است و پوشش کابین در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاوم است.

به گزارش مجله ماشین،  جی ام سی، هامر را در چندین رنگ برای خریداران عرضه می‌کند ولی اگر این رنگ ها کافی نباشد، شرکت های تیونینگی وجود دارد که بر اساس نیاز مشتری ماشین را رنگ آمیزی می‌کنند.
یک شرکت به نام سولفو که در فلوریدا واقع است برای مشتریانی که به دنبال رنگ‌های خاص و متمایز هستند برای جی ام سی هامر رنگ شبز مات با پوشش کولار را ارائه می‌دهد.

جی ام سی هامر سبز مات با روکش کولار

سایر اصلاحات جی ام سی هامر با ارائه فنرهای تعلیق جدید است که ارتفاع آن را ۴ اینچ (۱۰ سانتی متر) نسبت به مدل استاندارد افزایش می دهد و همچنین وجود چرخ های ۲۰ اینچی تزئین شده با طلا را شامل می شود. این ارتقا لاستیک ها هیچ یک از ویژگی های استاندارد هامر مانند راه رفتن خرچنگ یا حتی توانایی مانور ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۳ ثانیه یا کمتر را تحت تأثیر قرار نمی دهد همچنین گزینه موتور الکتریکی سه گانه با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار نیز وجود دارد.

در کابین جی ام سی هامر نیز تغییراتی به وجود آمده است، مانند وجود چرم قهوه ای متمایز روی صندلی ها، که الهام گرفته از وسایل نقلیه تفنگداران دریایی است، که به نوبه خود به مقاومت در برابر همه شرایط آب و هوایی کمک می کند و تحت تأثیر آنها قرار نمی گیرد.

جی ام سی هامر سبز مات با روکش کولار

جوزف غطاس، رئیس و بنیانگذار شرکت تیونینگ اظهار داشت، کاری که انجام داده است یعنی تیونینگ یکی از وحشیانه ترین مدل های پیک آپ جی ام سی هامر، یکی از مهمترین و با افتخار ترین پروژه های این شرکت است. خودروهای جیپ با موتورهای هلکت، هامر جدید سطوح بی‌سابقه‌ای از انرژی را که مستقیماً به چرخ‌ها هدایت می‌شود، در اختیار او قرار می‌دهد.

هزینه اصلاح هرگز ارزان نخواهد بود زیرا برای لذت بردن از این امر باید مبلغی معادل ۲۱۹۹۹۹ دلار هزینه کرد که شامل قیمت مدل جی ام سی هامر و تغییرات متعدد در ظاهر کلی خودرو است. برای کسانی که معتقدند مشخصات کارخانه سفارشی سازی کافی را ارائه نمی دهد هزینه اصلاح هرگز ارزان نخواهد بود.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×