جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کن بلاک در ۵۵ سالگی درگذشت
کن بلاک در 55 سالگی درگذشت

کن بلاک در ۵۵ سالگی درگذشت

۱۴۰۱-۱۰-۱۳

راننده حرفه ای رالی، ستاره Gymkhana و کارآفرین مبتکر طی تصادف با اسنوموبیل جان خود را از دست داد.

به گزارش مجله ماشین،کلانتری شهرستان واساچ بیانیه‌ای درباره این حادثه تلخ صادر کرده است:

“در ۲ ژانویه ۲۰۲۳ تقریباً ساعت ۲ بعد از ظهر، مرکز ۹۱۱ واساچ کانتی تماسی دریافت کرد که گزارش یک تصادف اسنوموبیل در منطقه میل هالو را گزارش می‌کرد. راننده کن بلاک، مردی ۵۵ ساله از پارک سیتی یوتا، سوار بر اسنوموبیل در شیب تند بود که ماشین برفی واژگون شد و روی او فرود آمد. وی بر اثر جراحات وارده در این حادثه در محل فوت کرده است.
آقای بلاک همراه با گروه در حال راندن بوده اما در زمان وقوع حادثه تنها بود. همچنین پزشکی قانونی علت رسمی مرگ را مشخص خواهد کرد.ما از شنیدن خبر از دست دادن کن متأسفیم و قلب ما با خانواده و دوستان او است که بسیار متاثر شده اند.”

بر اساس پستی در حساب اینستاگرام The Hoonigans کن بلاک، راننده و کارآفرین رالی در یک تصادف اسنوموبیل جان خود را از دست داده است و هنوز ماهیت حادثه مشخص نیست. انجمن رالی آمریکا نیز در اینستاگرام تسلیت گفت. لوسی همسر بلاک، شماره مسابقه معروف بلاک را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد.

بلاک یک اسطوره واقعا تکرار نشدنی ورزشکار بود که روی اسکیت برد، اسنوبرد و موتور سیکلت و همچنین پشت فرمان ماشین های رالی مسابقه می داد. بسیاری از خوانندگان مجله ماشین بدون شک با بلاک از طریق ویدیوهای منحصر به فرد او که به سال ۲۰۰۸ بازمی‌گردد، آشنا هستند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×