دوشنبه , ۲۵ تیر ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بنتلی کانتیننتال GT آژور
بنتلی کانتیننتال GT آژور

بنتلی کانتیننتال GT آژور

۱۴۰۱-۱۱-۰۶

بنتلی کانتیننتال GT آژور با کابینی که دارای تزئینات چوبی زیادی است به عنوان ادای احترام به R-Type 1953 معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، در سال ۲۰۲۲ بنتلی نام آژور را به عنوان یک بسته جدید با تمرکز بر راحتی و تجمل سرنشینان احیا کرد.

اکنون، این برند نمونه‌ای سفارشی از کانتیننتال GT را با این تجهیزات به نمایش می‌گذارد که ادای احترام به R-Type کانتیننتال ۱۹۵۳ در مجموعه میراث این خودروساز است.

بنتلی کانتیننتال GT آژور

بنتلی آن  R-Type کانتیننتال را در دسامبر ۱۹۵۳ به دکتر رولند گوئنین از سوئیس تحویل داد.

او آن را با نمای بیرونی عاج و کابین قرمز بازسازی کرد. این خودروساز این خودرو را در سال ۲۰۰۱ خریداری کرد و آن را درست مانند زمانی که کوپه از کارخانه خارج شد، بازسازی کرد.

بنتلی کانتیننتال GT آژور

تزئینات کرومی روشن قسمت هایی مانند جلوپنجره و در امتداد پهلوها را برجسته می کند. این خودرو بر روی چرخ های ۲۲ اینچی با روکش مشکی و صیقلی سوار می شود.

کابین این کانتیننتال GT Azure به جای صندلی های قرمز رنگ R-Type، از چرم قهوه ای Cricket Ball استفاده می کند.

بنتلی کانتیننتال GT آژور

هر دو خودرو دارای روکش چوب گردو بر روی داشبورد هستند. برای خودروی مدرن، بنتلی به آن روکشی با منافذ باز می‌دهد تا پتینه‌ای مشابه با مواد خودروی کلاسیک وجود داشته باشد.

در مقابل، سایر قطعات تزئینی، روکش دانه مستقیم استرالیایی با منبت شمشاد و روکش طلا هستند.

بنتلی کانتیننتال GT آژور

شبح R-Type Continental روی صفحه های آج قرار دارد.

بسته آژور شامل تجهیزات بسیار کمی است که آپشن های راحتی صندلی جلو، صندلی‌های ماساژور را با شش حالت قابل برنامه‌ریزی اضافه می‌کند.

 

همچنین دارای سیستم سواری دینامیک بنتلی با میله‌های ضد غلتک فعال برای جلوگیری از خم شدن خودرو در پیچ‌ها است.

Touring Specification دارای کروز کنترل تطبیقی، کمک بین خطوط، کمک ترافیک و دوربین های مادون قرمز برای شناسایی عابران پیاده، دوچرخه سواران یا حیواناتی است که خارج از پرتو چراغ های جلو هستند.

یک نمایشگر هدآپ نیز وجود دارد.

بنتلی کانتیننتال GT آژور

R-Type Continental در سال ۱۹۵۲ معرفی شد که دارای یک موتور ۴.۶ لیتری شش سیلندر خطی بودند که ۱۵۳ اسب بخار قدرت را تولید میکرد.

یک نمونه اولیه توانست در پیست اتومبیلرانی Montlhèry در نزدیکی پاریس با سرعت ۱۱۸.۷۵ مایل در ساعت (۱۹۱.۱ کیلومتر در ساعت) طی پنج دور بپیماید.

این باعث شد که آن را در میان سریع ترین خودروهای چهار صندلی که در آن زمان یک نفر می توانست بخرد، تبدیل کرد.

بنتلی ۲۰۸ نمونه از آنها را در زمان پایان تولید در سال ۱۹۵۵ ساخت.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×