جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس بنز  GLE 2023 معرفی شد
مرسدس بنز  GLE 2023

مرسدس بنز  GLE 2023 معرفی شد

۱۴۰۱-۱۱-۱۳

مرسدس بنز GLE 2023 رسماً با شکوه تمام در برابر ما ظاهر شد! اکنون می‌توانیم این زیبایی را که هر از چند گاهی استتار شده آن را با تمام برهنگی‌اش دیده‌ایم، بررسی کنیم.

به گزارش مجله ماشین، همانطور که از عکس های زیر می بینید، تغییرات بصری برای SUV و کوپه در دسترس است.

نوار افقی در جلوپنجره، با چند مربع کرومی، ظاهر بسیار تکه تکه‌تری به خود می‌گیرد. در حالی که چراغ های جلو هم اندازه و هم شکل مدل قبلی هستند، فضای داخلی آن ها تغییر کرده است. همین امر در مورد چراغ های عقب نیز صدق می کند.

کابین مرسدس بنز  GLE 2023

وقتی به فضای داخلی می‌رسیم، می‌بینیم که یک صفحه ابزار جدید و بسیار شیک به همراه یک فرمان جدید وجود دارد. یادآور می‌شویم که مرسدس در حال معرفی پکیج مهندسی آفرود برای GLE 580 است که شامل حفاظت زیر خودرو و ۱.۲ اینچ فاصله اضافی از سطح زمین است.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، ما با یک سطح سخت افزاری هیبریدی قابل شارژ جدید روبرو هستیم. GLE 400e 4Matic یک موتور الکتریکی ۱۳۵ اسب بخاری را با موتور آشنای ۲.۰ لیتری چهار سیلندر جفت می کند که در نتیجه خروجی ترکیبی ۳۸۴ و ۶۴۹ نیوتن متر گشتاور کل را به همراه دارد.

مرسدس بنز  GLE 2023

مرسدس اعلام کرده است که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خودرو در ۵.۸ ثانیه انجام می شود. یکی از نکاتی که باید بر آن تاکید کنیم این است که اگرچه به لطف باتری ۳.۳ کیلووات ساعتی فقط با برق کار می کند، اما هنوز تخمین رسمی برد خودرو مشخص نشده است. علاوه بر این، سایر سطوح تریم سری GLE با سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی و تمام مدل‌های جدید GLE برقی می‌شوند.

AMG GLE 53 و ۶۳ S نیز تغییرات ظاهری مشابهی را در خود جای داده اند. در این مرحله، اگرچه اسب بخار برای هر دو مدل یکسان است، بازبینی های جزئی در GLE 53 و یک توربوشارژر بزرگتر می تواند گشتاور را به ۵۵۹ نیوتن متر افزایش دهد.

مرسدس بنز  GLE 2023

یادآور می شویم که AMG GLE 53 دارای موتور ۳.۰ لیتری I6 با قدرت ۴۳۳ اسب بخار است. مرسدس اعلام کرده است که این افزایش گشتاور باعث می شود شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۴.۹ ثانیه صورت گیرد. AMG GLE 63 S همچنان دارای یک موتور ۴.۰ لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو با قدرت ۶۱۲ اسب بخار است. در نهایت، هر دو تجهیزات AMG دارای بسته پایداری هوا، نمایشگر هدآپ و موارد دیگر به صورت استاندارد هستند.

لازم به ذکر است که مرسدس بنز کلاس GLE 2024 امسال به فروش می رسد. ما انتظار داریم اطلاعات مربوط به قیمت به تاریخ انتشار نزدیک تر شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×