جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کانسپت کانورتیبل نیسان Max-Out
کانسپت کانورتیبل نیسان Max-Out

کانسپت کانورتیبل نیسان Max-Out

۱۴۰۱-۱۱-۱۳ 17

در این ماه، نیسان رویدادی به نام "آینده نیسان" برگزار خواهد کرد که در آن اظهارات بسیار مهمی را در مورد برنامه های آینده خود بیان خواهد کرد. نکته مهم دیگر برای این برنامه، خودروی مفهومی Max-Out خواهد بود.

به گزارش مجله ماشین، کانسپت Max-Out که در عکس های زیر می توانید آن را به تفصیل بررسی کنید، به عنوان یکی از چهار خودروی مفهومی «out» در نوامبر ۲۰۲۱ وارد زندگی ما شد. همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، ما در آن زمان در مورد مفاهیم Chill-out، Surf-Out و Hang-Out صحبت می کردیم. البته باید تاکید کنیم که همه آنها محصولات دیجیتالی هستند.

مفهوم Max-Out که سرانجام انتقال خود از دنیای دیجیتال به دنیای واقعی را تکمیل کرد، از گنجاندن نوآوری های مختلف غافل نشد. فضای داخلی این زیبایی که دارای یک صفحه دیجیتال بزرگ است که به راحتی می تواند چندین کار را انجام دهد، تجربه کاربری بی نظیری را ارائه می دهد.

یادآور می شویم که نیسان هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه یا آمار عملکرد کانسپت Max-Out ارائه نکرده است. با این حال گمان نمی رود خودرویی که در عکس ها می بینیم قطعاتی داشته باشد که احتمال تولید آن وجود داشته باشد.

این واقعیت که این خودروساز اطلاعات زیادی در مورد مفهومی که آن را “زبان طراحی آینده” می نامد به اشتراک نمی گذارد، ما را امیدوار می کند که اظهارات جدیدی در روزهای آینده منتشر شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×