پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تولید مازراتی MC20 GT2 آغاز شد
MC20 GT2

تولید مازراتی MC20 GT2 آغاز شد

۱۴۰۱-۱۲-۱۸

تولید مازراتی MC20 GT2 آغاز شد و حدود سه ماه دیگر او را خواهیم دید.

به گزارش مجله ماشین، مازراتی سال گذشته اعلام کرد که با MC20 به مسابقات GT2 بازخواهد گشت. این برند که قبلاً تعداد محدودی تصویر ارائه داده بود، این بار به گونه ای ظاهر می شود که هم چشم و هم قلب ما را راضی کند. اولین حضور رسمی این خودرو در مسابقات ۲۴ Hours of Spa در بلژیک که اوخرماه ژوئن برگزار می‎‌شود خواهد بود.

MC20 GT2

این خودرو که می توانید از عکس های زیر مشاهده کنید، امروز برای اولین به طور رسمی مراحل آماده سازی را در اتودرومو وارانو د ملگاری آغاز کرد. مازراتی بیان می‌کند که پس از این روند پیشرفت‌های جدیدی را به همراه خواهد داشت و سه ماه دیگر این خودرو رونمایی رسمی خواهد داشت.

MC20 GT2

MC20 GT2 با موتور Nettuno V6 عرضه می شود. موتور ۳.۰ لیتری V6 توربوشارژ دوقلو از فناوری احتراق دوگانه مبتنی بر موتورهای فرمول ۱ بهره می‌برد. در این مرحله، مازراتی اعلام کرده است که GT2 را به «سطح بالاتر» خواهد برد، هرچند از ارائه جزئیات در مورد عملکرد آن خودداری می کند. نسخه جاده ای این خودرو ۶۳۱ اسب بخار قدرت و ۷۲۹ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. یادآور می‌شویم که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه بود.

MC20 GT2

MC20 معمولی این تنظیمات را با یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه جفت می کند. نسخه GT2 جایگزین واحد مورد بحث با یک جعبه دنده شش سرعته مسابقه ای ترکیب شده است. علاوه بر موارد فوق، مایلیم به این نکته اشاره کنیم که مازراتی سیستم تعلیق خودرو را با قطعات مسابقه ای جایگزین کرده است.

MC20 GT2

MC20 GT2 از نظر هندلینگ، راحتی و عملکرد یک خودروی ایده‌آل برای رانندگان مسابقه‌ای می‌باشد.

MC20 GT2MC20 GT2

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×