سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رندر غیر رسمی لکسس TX
رندر غیر رسمی لکسس TX

رندر غیر رسمی لکسس TX

۱۴۰۲-۰۲-۲۴

رندر غیر رسمی لکسس TX منتشر شد. این خودرو بر روی پلت فرم TNGA-K تویوتا ساخته خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز ژاپنی لکسس به تازگی اولین تیزر از شاسی بلند جدید TX را که قصد دارد در جهان عرضه کند، به اشتراک گذاشته است. پس از آن، تصاویر رندر خودرو تهیه شد.

وقتی به صورت کلی به خودرو نگاه می کنیم، می توان گفت که طراحی آن کاملا شبیه به مدل تویوتا گرند هایلندر است. این خودرو که نسخه پریمیوم گرند هایلندر خواهد بود، در بالای RX L و زیر خودروهای بزرگ GX و LX قرار خواهد گرفت. هر دو گرند هایلندر و TX توسط تویوتا در ایندیانا تولید خواهند شد.

وقتی از جلو به خودرو نگاه می‌کنیم، می‌توان گفت که گروه چراغ‌های LED نازک و جلوپنجره نسبتا بزرگ، خودرو را پهن و با ابهت جلوه می‌دهد. سپر با جزئیات طراحی عمودی و گلگیر برجسته از جمله جزئیاتی است که اسپرت بودن خودرو را افزایش می دهد.

رندر غیر رسمی لکسس TX

تویوتا گرند هایلندر با ۳ گزینه موتور مختلف عرضه می شود. در ابتدا یک موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ ظاهر می شود. سپس یک واحد ۲.۵ لیتری با کمک الکتریکی ارائه می شود. در قسمت بالا با یک واحد قدرت هیبریدی مواجه می شویم که می تواند ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

ما انتظار داریم لکسس TX جدید بر روی پلت فرم TNGA-K تویوتا ساخته شود. هنگامی که فکر می کنیم این خودرو نسخه لوکس گرند هایلندر خواهد بود، علاوه بر صفحه ابزار دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، صفحه نمایش چند رسانه ای ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر هدآپ، صندلی های دارای گرمکن و تهویه برای ردیف اول و دوم در Grand Highlander، Lexus TX جدید کیفیت مواد درجه یک و ویژگی‌های مختلف تکنولوژیکی را ارائه می‌دهد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.50

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×