یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » اولین تصاویر رنو رافائل ۲۰۲۴
رنو رافائل 2024

اولین تصاویر رنو رافائل ۲۰۲۴

۱۴۰۲-۰۲-۲۷

اولین تصاویر رنو رافائل 2024 در تیزر جدیدش منتشر شد. خودروساز فرانسوی رنو یکی از اولین خودروسازانی بود که مدل آرکانا را با فرم کوپه-SUV ترکیب کرد.

به گزارش مجله ماشین، رنو مدت‌هاست در حال برنامه‌ریزی برای ترکیب فرم‌های کوپه-SUV در یک خودرو بوده تا نفسی تازه به سگمنت D بیاورد.

بر اساس برخی شایعات نام مدل جدید «آوانتایم» خواهد بود، اما نام خودرو «رافال» تعیین شده است.

رنو رافائل 2024

رنو هنوز جزئیات فنی مدل جدید را فاش نکرده است، اما می دانیم که این مدل بر روی پلت فرم CMF-CD ساخته خواهد شد و از موتورهای هیبریدی نیرو می گیرد. رافائل احتمالاً ابعادی مشابه مدل اسپیس خواهد داشت و با خط سقف شیب‌دار ظاهری شیک‌تر ارائه می‌دهد. البته لازم به ذکر است که این فرم کوپه باعث می شود تا از برخی ویژگی ها از نظر کاربردی چشم پوشی کنیم.

 

رنو رافائل 2024

به گفته رنو، مدل رافائل بخش بالاتری را در محدوده محصولات این برند اشغال خواهد کرد و مکمل طیف مدل های رنو خواهد بود. رونمایی جهانی رافائل که در ۱۸ ژوئن در منطقه شمال شرق پاریس برگزار می شود، در پنجاه و چهارمین نمایشگاه هوایی پاریس برگزار می شود.

رنو رافائل 2024

تنها کاری که در حال حاضر باید انجام دهیم این است که تا زمان عرضه منتظر بمانیم و پیش بینی هایی در مورد ظاهر خودرو انجام دهیم. هنوز مشخص نیست که نسخه تمام برقی آن معرفی شود یا خیر.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×