شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لندرور رنج روور اسپرت P530 منهارت
منهارت sv 650

لندرور رنج روور اسپرت P530 منهارت

۱۴۰۲-۰۲-۲۷

لندرور رنج روور اسپرت P530 منهارت معرفی شد. منهارت این بار با تبدیل یک لندروور رنج روور اسپورت P530 به SV 650 در مقابل ما ظاهر شد.

به گزارش مجله ماشین، با یک SUV روبرو هستیم که ۶۵۲ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند که پس از اصلاحات مشخص می شود.

رنجروور اسپرت P530 با استفاده از یک موتور ۴.۴ لیتری V8 توربوشارژ دوقلو تولید شده توسط BMW با قدرت موجودی ۵۳۰ اسب بخار و گشتاور ۷۴۹ نیوتن متر به بازار عرضه می شود. منهارت این موتور را گرفت و جعبه برق MHtronic را روی خودرو نصب کرد.

اگرچه منهارت از ارائه جزئیات در مورد شتاب خودرو خودداری می کند، اما می دانیم که پیشرانه استاندارد به خودرو اجازه می دهد در ۴.۳ ثانیه از ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. منهارت ارتفاع سواری رنجروور اسپرت را ۳۰ میلی متر کاهش داد.

منهارت sv 650

آخرین نسل رنج روور اسپورت برای مدل سال ۲۰۲۳ ظاهر شد. این خودرو که موضوع خبر ما است، از پلت فرم MLA-Flex لندروور استفاده می کند که آن هم تحت رنج روور فعلی است.

با توجه به پیشرانه، علاوه بر پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو، این خودرو همچنین دارای دو نوع شش سیلندر خطی ۳.۰ لیتری توربوشارژ ملایم هیبریدی است که در P360 SE یافت می شود که ۳۵۸ اسب بخار یا ۳۹۸ اسب بخار برای P400 SE Dynamic تولید می کند. . P440e همچنین از یک توربوشارژ ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی با تقویت هیبریدی قابل شارژ، با قدرت ۴۳۷ اسب بخار و برد تنها ۷۷ کیلومتری الکتریکی استفاده می کند.

شایان ذکر است که جدیدترین لندرور رنج روور اسپرت دارای صفحه نمایش راننده ۱۳.۷ اینچی و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۱۳.۱ اینچی است. فضای داخلی این جانور که در مجموع تا ۲۹ بلندگو دارد، یک شگفتی واقعی از فناوری است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×