جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بهران برترین شرکت در حوزه مدیریت انرژی
پالایشگاه نفت بهران

بهران برترین شرکت در حوزه مدیریت انرژی

۱۴۰۲-۰۳-۱۱

در هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی، شرکت نفت بهران موفق به کسب تندیس نقره ای دو ستاره و عنوان برترین شرکت در این رویداد ملی شد.

به گزارش مجله ماشین، روز یکشنبه ۷ خرداد ماه برگزیدگان هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی معرفی و با اهدای تندیس‌های نقره‌ای و برنزی تجلیل شدند. در این رویداد که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت نیرو، سازمان ملی استاندارد و با همت سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید، شرکت نفت بهران با کسب بالاترین امتیاز در میان شرکت کنندگان، در بازه امتیازی ۷۵۱ تا ۸۰۰ موفق به کسب تندیس نقره ای دو ستاره شد.

لازم به ذکر است این شرکت بر اساس شایستگی هایی نظیر استقرارآخرین نسخه از نظام مدیریت انرژی ISO 50001، هدف گذاری در کاهش مصرف انرژی تا سقف ۱۰ درصد از مصارف پایه و هرز رفتی، پایش مصارف اصلی انرژی پالایشگاه به صورت روزانه و آموزش و ترویج فرهنگ مصرف انرژی در شرکت، موفق به کسب این دستاورد ارزنده گردید.

درهمین راستا شرکت نفت بهران با انجام بیش از ۳۳ پروژه و اقدام بهبود در حوزه مدیریت انرژی، توانسته است شاخص ویژه مصرف انرژی SEC را در پنج سال گذشته به طور مستمر کاهش داده و ضمن بهبود وضعیت مصرف انرژی، نقش موثری در کاهش آسیبهای مرتبط در حوزه محیط زیست ایفا نماید.

تندیس مدیریت انرژی نفت بهران

منبع: بهران

 

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×