پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » مرسدس با دست پر به سیلورستون خواهد رفت
مرسدس w14

مرسدس با دست پر به سیلورستون خواهد رفت

۱۴۰۲-۰۳-۳۰

توتو ولف رئیس تیم فرمول یک مرسدس آ‌ام‌گ، از به روز رسانی های مهم خودروی تیمش برای مسابقه فرمول یک سیلورستون 2023 خبر داد.

به گزارش مجله ماشین، توتو ولف، رئیس مرسدس بنز اعلام کرد به روز رسانی های مهم زیادی را برای مسابقه سیلورستون آماده کرده اند.

مسابقه مونترال دومین مسابقه متوالی بود که لوئیس همیلتون به سکو رفت و خودروساز آلمانی پس از به روز رسانی ها به عنوان سومین تیم سریع در نظر گرفته شد.

مرسدس همچنان بر روی بهبود عملکرد تمرکز کرده است و به‌روزرسانی‌ها ادامه خواهند یافت.

ولف پس از فرمول یک کانادا ۲۰۲۳ گفت: ما خودرو را به طور قابل توجهی اصلاح کرده ایم و باید گام های مهمی را در چهار مسابقه بعدی برداریم همچنین قطعات جدید زیادی را به سیلورستون خواهیم آورد.

وی بیان داشت: با توجه به ماهیت ماشین انتظار نداشتیم که در کانادا عملکرد خوبی داشته باشد، بنابراین از اینکه در تصادف خیلی عقب نبودیم خیالمان راحت شد. اما باید به یاد داشته باشیم که مکس ورشتاپن با قدرت کامل جلوتر بود و فشار نمی آورد. من فکر می کنم او می توانست عملکرد خود را در صورت نیاز بهبود بخشد.

ولف با تاکید بر اینکه ترمزها در طول مسابقه بسیار داغ شدند، گفت: دمای ترمز هر دو خودرو بالا بود اما پس از برخورد جورج راسل به دیوار، دمای ترمزها به طور ناگهانی افزایش یافت و در نقطه ای متوجه شدیم که نمی توانیم مسابقه را تمام بکنیم و جورج را به پیت فراخواندیم.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×