جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » وولف: خیلی خوب است که شوماخر را در کنار خود داریم
میک شوماخر راننده رزرو مرسدس-AMG، به همراه جروم دآمبروسیو مدیر توسعه راننده مرسدس-AMG و توتو وولف مدیر تیم و مدیرعامل مرسدس-AMG

وولف: خیلی خوب است که شوماخر را در کنار خود داریم

۱۴۰۲-۰۴-۰۵

توتو وولف، مدیر تیم مرسدس در مورد مزایای حضور میک شوماخر در تیم صحبت کرد.

به گزارش مجله ماشین، شوماخر پس از دو فصل پرتلاطم با هاس، با مرسدس به عنوان راننده ذخیره قبل از فصل ۲۰۲۳ قرارداد امضا کرد.

در حالی که که حضور شوماخر در این فصل مستقیماً در فرمول یک احساس نخواهد شد، وولف از ذکر تأثیر زیاد شوماخر بر تیم غافل نشده است.

شوماخر معمولاً بعد از جلسات جمعه، ساعت‌ها را در شبیه‌ساز مرسدس می‌گذراند و در گاراژی است که لوئیس همیلتون یا جورج راسل می‌توانند در صورت شکست در مسابقه حضور داشته باشند.

وولف با تمرکز ویژه بر تلاش‌های شوماخر در شبیه‌ساز، در مورد اینکه چگونه این کار به تیم مرسدس بنز کمک کرد، به خصوص در آخر هفته مسابقه صحبت کرد.

وولف در مورد شوماخر گفت: بیش از همه داشتن یک راننده فرمول ۱ بالغ، موفق و با تجربه در کنار ما بسیار عالی است. دریافت بازخورد او در شبیه ساز یک مزیت بزرگ است. برای برخی از مسابقات در اروپا، برای ما عالی است که او را تا جمعه شب در شبیه ساز داشته باشیم و اطلاعات شنبه را ارائه دهیم.

پس از اینکه به‌روزرسانی بزرگ مرسدس به روی W14 از مزایای عملکرد بسیار بهتر در اسپانیا و کسب دو سکوی این تیم بهره برد، هر دو راننده مرسدس در تمجید از شوماخر به خاطر مشارکتش کوتاهی نکردند.

پس از گرندپری اسپانیا، لوئیس همیلتون گفت: ما در روز جمعه یک مبارزه واقعی در تعادل داشتیم. رانندگی واقعا سخت و غیرقابل پیش بینی بود. اما ما در طول شب کار بزرگی انجام دادیم.

ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم، میک جمعه شب در شبیه‌ساز حضور داشت و در روز شنبه کارهای بزرگی انجام داد که به ما کمک کرد در مسیر درست قرار بگیریم.

جورج راسل گفت: کاری که میک و تیم شبیه‌ساز در طول شب انجام دادند فوق‌العاده بود. آنها به ما کمک کردند تا به سکو راه پیدا بکنیم.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×