جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لامبورگینی اوروس طلایی منصوری
لامبورگینی اوروس طلایی منصوری

لامبورگینی اوروس طلایی منصوری

۱۴۰۲-۰۴-۱۳

لامبورگینی اوروس طلایی منصوری آخرین پروژه این تیونر است.هر زمان که فکر می‌کنیم واقعاً همه خودروهایی را که منصوری ارائه می‌دهد دیده‌ایم، تیونر لوکس با پروژه‌ای جدید می‌آید.

به گزارش مجله ماشین، لامبورگینی اوروس طلایی منصوری آخرین پروژه این تیونر که بسیار بحث برانگیز شده است، بر اساس شاسی بلند محبوب لامبورگینی تولید شده است. به گفته منصوری، این خودرو براساس رنگ لامبو برونزوزناس رنگ آمیزی شده است.

لامبورگینی اوروس طلایی منصوری

طراحی لامبورگینی اوروس طلایی منصوری

کیت بدنه چند قسمتی با شکوه باید برای خبره‌های صحنه تیونینگ آشنا باشد ولی با این وجود، هنوز هم باعث شگفتی می شود.

یکی دیگر از نکات برجسته این هیولا، چرخ های ۲۴ اینچی FD.15 کاملا فورج شده با ابعاد ۱۰ در ۲۴ اینچ در جلو و ۱۲.۵ در ۲۴ اینچ در عقب بسیار جذاب هستند. متأسفانه، در تصاویر ضمیمه شده نمی‌توانید فضای داخلی زیادی را ببینید، جز اینکه بسیار سفید است. همانطور که روی فرمان جدید دیده می شود، درزهای مشکی و کربنی نیز وجود دارد.

لامبورگینی اوروس طلایی منصوری

مشخصات فنی لامبورگینی اوروس طلایی منصوری

منصوری نه تنها ظاهر اوروس را به طور قابل توجهی تغییر داده، بلکه تا حد زیادی قوی‌تر و سریع‌تر شده است. در تریم استاندارد، این شاسی بلند ۶۶۶ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. منصوری خروجی موتور ۴.۰ لیتری بیتوربو V8 را به ۹۰۰ اسب بخار و ۱۱۰۰ نیوتن متر افزایش می دهد  و شتاب صفر تا صد کیلومتر را در  ۲.۹ ثانیه ممکن می‌کند. همچنین حداکثر سرعت را به ۳۲۳ کیلومتر در ساعت می‌رساند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×