شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لامبورگینی SC63 LMDh
لامبورگینی SC63 LMDh

لامبورگینی SC63 LMDh

۱۴۰۲-۰۴-۲۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه 23

لامبورگینی SC63 LMDh خودرویی که به عنوان نماینده خودروساز ایتالیایی در مسابقات لمان حاضر خواهد شد، معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، مدل های لامبورگینی معمولاً با امضا طراحی خاص لامبورگینی به میدان می آیند. این سازنده ایتالیایی که سال هاست سنت های خود را با تغییرات جزئی در طراحی حفظ کرده است، برای اولین بار ما را با مدلی مواجه کرده است که تشخیص آن دشوار است. مدل هایی که در رده LMDh رقابت می کنند باید قوانین خاصی را رعایت کنند. بنابراین طراحی مدل شباهتی به لامبوی استاندارد ندارد.

لامبورگینی SC63 LMDh

طراحی لامبورگینی SC63 LMDh

اگر با دقت نگاه کنید، می توان به نکات ظریف در طراحی پی برد. به عنوان مثال، رنگ سبز پسته ای ممکن است ابتدا توجه شما را به خود جلب کرده باشد. شاید مجموعه چراغ های جلو را که از مدل های دیگر لامبورگینی می شناسیم دیده باشید. طراحان ایتالیایی بارها و بارها موفق به تولید خودروی باشکوهی شده اند که با جزئیات ظریف تزئین شده است.

لامبورگینی SC63 LMDh

قوای فنی لامبورگینی SC63 LMDh

البته ستایش فقط برای طراحان ایتالیایی نیست. مهندسان ایتالیایی نیز موتور مخصوص و بسیار پیچیده ای را برای این جانور جدید آماده کرده اند. SC63 از موتور ۳.۸ لیتری بیتوربو V8 استفاده خواهد کرد. به لطف توربوهایی که در خارج از موتور قرار گرفته اند، هم توزیع وزن کمک می شود و هم موتور خنک کننده بسیار بهتری دارد. حداکثر قدرت تولید شده توسط موتور فاش نشده است، اما لازم به ذکر است که بالاترین قدرت مجاز در رده مسابقات ۶۷۱ اسب بخار است.

SC63 به همراه دو نمونه از آن در مسابقات قهرمانی استقامت جهانی FIA در سال ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد. میرکو بورتولوتی و آندره آ کالدارلی تا سال ۲۰۲۴ پشت فرمان مدل هایی هستند که قرار است آزمایش شوند. تیم لامبورگینی همچنین شامل نام هایی مانند دانیل کویت و رومین گروسژان خواهد بود که به تازگی دنیای فرمول یک را ترک کرده اند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×