پنجشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مشخصات مرسدس AMG GT کوپه ۲۰۲۴
عکس های جاسوسی مرسدس-ای ام جی GT کوپه 2024

مشخصات مرسدس AMG GT کوپه ۲۰۲۴

۱۴۰۲-۰۴-۲۹

مشخصات مرسدس AMG GT کوپه 2024 توسط مایکل شیبه مدیرعامل آام‌گ اعلام شد.

به گزارش مجله ماشین، طبق اظهارات مایکل شیبه مدیرعامل AMG، کوپه جدید AMG GT طراحی بزرگ‌تر از حد انتظار خواهد داشت. خودروی اسپرت مرسدس با تغییرات عمده ای همراه خواهد بود.

مدل جدید از پلتفرم معماری مدولار اسپرت مرسدس بنز استفاده می کند و از فناوری های مشابه مدل SL بهره می برد. با اضافه شدن سقف فلزی، انتظار می رود خودرو ساختار سفت تری داشته باشد و با اعمال تنظیمات ویژه در سیستم تعلیق جلو و عقب، عملکرد بهتری حاصل خواهد شد. علاوه بر این، این خودرو با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک، سیستم چهار چرخ متحرک کاملا متغیر و تعویض دنده دستی ارائه خواهد شد.

پرچمدار اسپرت این شرکت مستقر در اشتوتگارت با موتور V8 عرضه می شود که در اصل مطابق با مقررات آلایندگی یورو ۷ توسعه یافته است. مدل‌های GT 55 و GT 63 به‌عنوان مدل‌های SL با کارایی بالا ارائه خواهند شد.

عکس های جاسوسی مرسدس-ای ام جی GT کوپه 2024

مدیر آام‌گ اضهار داشت:ارائه نسخه برقی نیز در آینده برنامه‌ریزی شده‌ و یک مدل هیبریدی PHEV که اخیراً در حین آزمایش توسط عکاسان شکار شد به زودی رونمایی خواهد شد.

هنوز مشخص نشده که آیا از موتور چهار سیلندر استفاده خواهد شد یا خیر. بر اساس اطلاعات فعلی، عنوان شده است که نسخه پایه از موتور M139l بهره می برد و با فناوری هیبریدی ملایم، ۳۸۱ اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد.

انتظار هیجان انگیز برای معرفی رسمی AMG GT کوپه جدید ادامه دارد. پیش نمایشی از کوپه AMG-GT سال گذشته در جشنواره سرعت گودوود به بازدیدکنندگان نشان داده شد. انتظار می رود این رونمایی در ماه سپتامبر در نمایشگاه خودروی IAA مونیخ یا دیترویت برگزار شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×