یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مدل ویژه سی امین سالگرد اسپورتیج
مدل ویژه سی امین سالگرد اسپورتیج

مدل ویژه سی امین سالگرد اسپورتیج

۱۴۰۲-۰۵-۰۲

مدل ویژه سی امین سالگرد اسپورتیج توسط کیا معرفی شد. کیا اسپورتیج در طول 30 سال تقریبا 60 میلیون بار فروخته شده است.

به گزارش مجله ماشین، مدل کراس اوور کامپکت محبوب کیا اسپورتیج، در سال ۱۹۹۳ عرضه شد و با فروش بیش از شصت میلیون نسخه در طول ۳۰ سال، موفقیت چشمگیری به دست آورد. برای جشن گرفتن این نقطه عطف مهم، این خودروساز کره جنوبی نسخه ۳۰ اسپورتیج را عرضه می کند. این مدل که در کره جنوبی معرفی شده است، کمی لوکس تر و ویژگی های بهبود یافته ای دارد.

یکی از نکات برجسته Sportage 30th Edition استفاده از شیشه دوجداره برای تمامی پنجره ها در درها است که باعث بی صدا شدن کابین می شود.

مدل ویژه سی امین سالگرد اسپورتیج از کیا

در عین حال، کیسه هوای جانبی برای سرنشینان عقب به صورت استاندارد در این مدل ها ارائه می شود که تجربه رانندگی ایمن‌تری را ارائه می دهد. در فضای داخلی با استفاده از ترکیب سبز و مشکی فضای متفاوتی ایجاد شده است. روکش چرمی با الگوهای دوخت جدید و جزئیات جیر غنی شده است. لوگوی مخصوص سی امین سالگرد گلدوزی شده به پشتی سر صندلی های جلو اضافه شده است.

کیا همچنین ویدیویی را به مناسبت معرفی اسپورتیج ۳۰th Edition تهیه کرده است. این ویدیو سیر تکامل اسپورتیج را نشان می دهد و مدل اصلی را با مدل فعلی مقایسه می کند. علاوه بر این، دفتر مرکزی کیا ۳۶۰ در سئول، مدل های ۱۹۹۳ و ۲۰۲۱ را در کنار هم به نمایش می گذارد و تکامل اسپورتیج را به نمایش می گذارد. در عین حال نمایشگاه دیجیتال مدل های عرضه شده در سال های ۲۰۰۴، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۵ نیز مورد توجه علاقه مندان قرار می گیرد.

مدل فعلی اسپورتیج در دو اندازه مختلف برای مناطق مختلف ارائه می شود. اروپایی ها مدل شاسی کوتاه را ترجیح می دهند، در حالی که کشورهایی مانند ایالات متحده، کانادا و استرالیا از نسخه شاسی بلند استفاده می کنند. اسپورتیج موفق شد در سال ۲۰۱۶ به پرفروش ترین مدل کیا تبدیل شود و از مدل ریو سگمنت B کیا پیشی بگیرد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×