یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » نیسان اسکای لاین نیسمو رونمایی شد
نیسان اسکای لاین نیسمو

نیسان اسکای لاین نیسمو رونمایی شد

۱۴۰۲-۰۵-۱۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه 38

نیسان اسکای لاین نیسمو با 420 اسب بخار قدرت، 550 نیوتن متر گشتاور وقیمت 55هزار دلار رونمایی شد.

به گزارش مجله ماشین، نیسان از مدل جدید نیسمو رونمایی کرد. این مدل که قبلاً درباره هیبریدی بودن یا نبودن آن صحبت می شد با رونمایی شدن همه را شگفت زده کرد. از نیسمو جدیدترین و منحصر به فرد ترین عضو اسکای لاین، تنها ۱۰۰۰ عدد تولید خواهد شد.

نیسان اسکای لاین نیسمو تغییرات قابل توجهی از نظر زیبایی شناسی و عملکرد دریافت کرده است. در حالی که سازنده ژاپنی تاکید می کند که سیستم تعلیق این مدل به طور ویژه تنظیم شده است، چرخ های ۱۹ اینچی برند Enkei نیز با سبکی خود به میدان می آیند.

نیسان اسکای لاین نیسمو
نیسان اسکای لاین نیسمو

با استفاده از موتور ۳.۰ لیتری V6 نیسان Z Nismo که به تازگی معرفی شده است، این مدل می تواند ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور از این موتور بگیرد. مهندسان نیسان حالت های Sport و Sport+ را نیز اضافه کرده اند که بر عملکرد موتور و سیستم تعلیق تأثیر می گذارد. این حالت های رانندگی عملکرد گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک را نیز تغییر می دهد و لازم به ذکر است که متاسفانه این مدل آپشن گیربکس دستی هم ندارد.

نیسان اسکای لاین نیسمو جدید را در ماه سپتامبر عرضه خواهد کرد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، همه ۱۰۰۰ مدل به طور انحصاری برای ژاپن تولید خواهند شد. ۱۰۰ عدد از این تولید ۱۰۰۰ قطعه ای شامل نسخه نیسمو لیمیتد با چرخ ها و آرم های خاص خود خواهد بود. قیمت نیسان اسکای لاین نیسمو حدود ۵۵۰۰۰ دلار است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×