یکشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تویوتا سی‌نا با ۶۰ بلندگو
تویوتا سی‌نا با 60 بلندگو

تویوتا سی‌نا با ۶۰ بلندگو

۱۴۰۲-۰۶-۰۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه 13

تویوتا سی‌نا با 60 بلندگو که مجهز به سیستم صوتی‌ای با 25000 وات قدرت است، معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، مینی ون ها به اندازه کراس اوورها و SUV ها محبوب نیستند، اما این موضوع مفید بودن آنها را نفی نمی کند. تویوتا با تبدیل مینی ون به یک غرفه دی جی سیارجذابیت این مینی ون را چند برابر کرد.

سیستم صوتی این مینی ون دارای ۶۰ بلندگو است که از چهار ساب ووفر ۱۲ اینچی، ۳۶ بلندگوی میان رده، ۱۴ توییتر و ۶ بوق پرکاشن تشکیل شده است. دارای ۱۶ آمپلی فایر است که ۲۵۰۰۰ وات توان تولید می کند. صدای حرفه ای از یک پردازنده صدای دیجیتال ۱۲ کانالی می آید، در حالی که اتصالات متعدد از طریق میکسر هشت کانالی ون امکان پذیر است.

این خودروساز برای این نسخه خاص فنرهای سنگین‌تری نصب کرد، سیستم تعلیق دو اینچی را اضافه کرد و چرخ‌های ۲۲ اینچی را در هر چهار گوشه قرار داد. این شرکت همچنین از مواد ضد نویز زیادی استفاده کرد.

تویوتا سی‌نا با 60 بلندگو
تویوتا سی‌نا با ۶۰ بلندگو

سی‌نا همچنین درب عقب خود را با درهای چرخشی مملو از بلندگوها جایگزین کرد. این خودروساز همچنین پانل سقف مرکزی ون را برداشته و آن را با یک پانل کاملا جمع شونده و پلت فرم بلند برای غرفه دی جی سیار که دارای صفحه های گردان دیجیتالی است جایگزین کرد.

دارای شش باتری ۵۶ ولتی لیتیوم یونی است که ۱۶ آمپر را تغذیه می کند که از طریق دو شاخه استاندارد ۱۱۰ ولت قابل شارژ است. آنها همچنین به تلویزیون ۴۳ اینچی با وضوح بالا در پشت مجهز می شوند که دارای WiFi برای پخش محتوای ویدیویی یا بازی های ویدیویی است.

Complete Customs مستقر در تگزاس این کانسپت را برای تویوتا ساخته است و SiriusXM نیز در این پروژه همکاری می کند. همچنین دارای LEDهای پویا قابل تنظیم و تحت درخشش قابل تنظیم است زیرا هیچ غرفه DJ با نمایش نور مناسب کامل نیست.

تویوتا سی‌نا با 60 بلندگو
تویوتا سی‌نا با ۶۰ بلندگو

مشخصات تویوتا تویوتا سی‌نا

تویوتا نسل چهارم سینا را برای مدل سال ۲۰۲۱ با یک هیبریدی استاندارد عرضه کرد. پیشرانه ۲.۵ لیتری برقی ترکیبی ۲۴۵ اسب بخار قدرت را ارائه می دهد و تویوتا آن را در هر دو پیکربندی دیفرانسیل جلو و چهار چرخ متحرک ارائه می دهد.

فروش سینا در شش ماهه اول سال ۲۰۲۳ ۱۸.۸ درصد کاهش یافته است. تویوتا تاکنون ۲۷۹۴۰ مینی ون فروخته است که پس از هوندا اودیسه که نزدیک به ۴۰۰۰۰ دستگاه در مدت مشابه فروخته است. هر دو مدل پس از کرایسلر پاسیفیکا هستند که تنها در سه ماهه دوم تقریباً ۴۵۰۰۰ خودرو فروخته بود. Pacifica در نیمه اول سال ۷۳۸۴۵ فروش داشته است.

سی‌نا مدل ۲۰۲۳ در حال حاضر با قیمت پایه ۳۸۲۸۰ دلار به فروش می رسد. تویوتا این ون را در هفت تریم ارائه می کند: LE، XLE، XSE، Woodland Edition، ۲۵th Anniversary Edition، Limited و Platinum. قیمت اولیه پلاتینیوم ۵۷۷۴۰ دلار است. در حالی که نمی‌توانید سیستم ۶۰ بلندگوی این مفهومی را در ون دریافت کنید ولی به جای آن مشتریان می‌توانند سیستم صوتی JBL Premium با ۱۲ بلندگو را انتخاب کنند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×